Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:24:41 GMT

قدرت دفاعی ایران عامل جلوگیری از هجمه نظامی است

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۰۲۹۷

قدرت دفاعی ایران عامل جلوگیری از هجمه نظامی است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر کریم مصدری بعدازظهر یکشنبه در نشست انتظامی نوشهر با بیان اینک ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح برای اعتلای کشور تا پای جان ایستادگی می‌کند، گفت: قدرت دفاعی ایران عاملی مهم برای جلوگیری از هجمه نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: قدرت بالای نظامی ایران در منطقه و جهان، مرهون تعامل و اتحاد همه نیروهای تحت فرماندهی معظم کل قوا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: دلبستگی و پایبندی مردم به انقلاب و ولایت فقیه، بزرگترین پشتوانه برای مسئولان و خدمتگزاران ایران اسلامی است و دشمن همواره درصدد برآمده تا به بهانه‌های مختلف و کاملاً کذب با ایجاد شکاف و دوگانگی این وحدت ملی را تضعیف و به مرور محو و نابود سازد.

فرمانده دانشگاه راهبردی علوم دریایی امام خمینی (ره) ارتش جمهوری اسلامی ایران با نثار درود به روان پاک سبزپوشان ناجا که مسیر دروازه‌های شهادت را با نثار جان خویش طی کرده‌اند و ادای احترام به پیشگاه جانبازان و ایثارگران ناجا ابراز امیدواری کرد: غیور مردان ارتشی همواره دوشادوش همرزمان خود در سایر نیروهای مسلح برای اعتلای نظام مقدس ایران اسلامی بر قله‌های سربلندی و ایثار تا پای جان ایستادگی می‌کنند.

سرهنگ صدرا عبدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر نیز در دیدار ضمن تبریک روز ارتش، گفت: شهدای والامقام; صیاد شیرازی، ستاری، دوران; و دیگر امرا و غرورآفرین ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس با اقتدا به حضرت سیدالشهدا ثابت کردند که آزاد مردان، هیچگاه تن به ذلت و خواری نمی‌دهند.

وی افزود: امنیتی که امروزه در کشور شاهد آن هستیم، بی شک نتیجه اتحاد و یک دلی نیروهای مسلح بوده که موجب اقتدار و عزت کشور در منطقه و جهان شده است. جانشین انتظامی شهرستان نوشهر، اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان ارتشی، مردمی، مکتبی سرافراز و متکی بر تجارب گرانب های دفاع مقدس و دستاوردهای آن، روز به روز بیشتر در جهان می‌درخشد

کد خبر 5192134

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه دریایی امام خمینی ره نوشهر ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی مازندران ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا ماه مبارك رمضان کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر روز ارتش زلزله ارتش جمهوری اسلامی ایران اردبیل محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است

امیر سرتیپ غلامعلیان، گفت: امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفع هرگونه تهدیدی برای همگان آشکار است.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش گفت: خداوند متعال را شاکریم که در سایه رهبری فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، اتحاد، همدلی، هم‌افزایی و تعاملی که بین نیروهای مسلح کشور وجود دارد، خار چشم دشمنان اسلام شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) اظهار کرد: ایشان در بیانات خود، عملکرد نیروهای مسلح را توأم با تدبیر، آگاهی از مسائل راهبردی و رعایت مصلحت، عزت و حکمت نظام دانسته‌اند. این عوامل نشان ‌دهنده‌ سبک فرماندهی و مدیریتی خاصی است که امروز در سطح تمامی نیروهای مسلح کشور وجود دارد.

امیر سرتیپ غلامعلیان افزود: چنین سبک مدیریتی خاصی در کشور، سبب بروز بازدارندگی کامل شده است. امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفع هرگونه تهدیدی برای همگان آشکار است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به وجود وحدت بالای ارتش و سپاه تصریح کرد: اگرچه میان شرح وظایف ارتش و سپاه پاسداران، تفاوت‌هایی وجود دارد، اما هر کجا به همکاری ارتش نیاز باشد، بدون کوچک‌ترین تعللی به همکاری و همیاری با دیگر نهادها و نیروهای خدمت‌رسان به کشور اقدام می‌شود. به همین دلیل است که همواره اشاره می‌شود که اتحاد و یکپارچگی میان ارتش و سپاه پاسداران، برادرانه و ریشه‌ای است.

در بخش دیگری از دیدار، سردار سرتیپ دوم نظری با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران، جزو انقلابی‌ترین ارتش‌ها است، گفت: امروز ارتش ما یکی از انقلابی‌ترین و مردمی‌ترین ارتش‌ها است؛ ارتشی که از ابتدای پیروزی انقلاب همواره به طور مستمر و یکنواخت به ارزش‌های انقلاب نزدیک‍تر شده و به پاسداری از آن پرداخته است.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: در سیل رودبار جنوب مشاهده کردیم که ارتش از تمامی ادوات و توان مهندسی خود، برای حل سریع‌تر مشکلات مردم استفاده کرد و این همراهی، همدلی، یک‌زبانی و یک‌هدف بودن در برنامه‌های ارتش و سپاه پاسداران، در اقصی نقاط کشور علی‌الخصوص در استان کرمان به خوبی دیده می‌شود.

سردار سرتیپ دوم نظری در پایان خاطرنشان کرد: وجود انعطاف، تفاهم، همدلی و هم‌زبانی زیاد در همه زمینه‌ها میان ارتش و سپاه، باعث افتخار و کسب روحیه بیشتر و خدمت صادقانه‌تر به مردم می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی؛ نشانه تحریم‌ناپذیری ایران
  • قدرت تولید و صادرات کمتر از قدرت نظامی نیست
  • جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • روسیه: اوکراین حدود هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین