Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای عالی قرآن شهرداری تهران درباره افتتاح مجموعه فرهنگی امام هادی (ع) گفت: نزدیک ۳ سال از تصویب آن می‌گذرد تا اینکه شهردار تهران شب گذشته، دستور راه‌اندازی مجموعه خانه قرآنیان را صادر کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم جزء‌خوانی قرآن‌کریم این شب‌ها در اعتاب مقدسه و مساجد و حرم‌های مقدس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای عالی قرآن شهرداری تهران نیز مراسم جزء‌خوانی قرآن را برای اولین‌بار در برج میلاد برگزار کرد‌.

تلاوت قرآن بر فراز برج میلاد

سید حسین موسوی‌بلده رئیس شورای عالی قرآن شهرداری تهران در خصوص چرایی برگزاری این مراسم در برج میلاد گفت: برج میلاد یکی از نماد‌های مهندسی شهرداری و شهر تهران به‌عنوان پایتخت ام‌القرای جهان اسلام است که جذابیت‌های خاص خودش را دارد. بر همین اساس تصمیم گرفتیم در فراز آسمان مراسم شیرین جزءخوانی قرآن را برگزار کنیم.

وی درباره این مراسم گفت: روزانه دو جزء قرآن با حضور قاریان برتر کشورمان در برج میلاد ضبط  شد و در اختیار رسانه ملی قرار گرفت. یکی از ویژگی‌های این مراسم این است که به دلیل اینکه مراسم جزء‌خوانی به‌صورت تولیدی ضبط می‌شود، گاهی چندین مرتبه تلاوت‌ها تکرار می‌شود تا همه جنبه‌های هنری و فنی تلاوت مورد تأئید قرار گیرد.

خانه قرآنیان ماه رمضان افتتاح می‌شود

موسوی بلده درباره راه‌اندازی خانه قرآنیان و پیگیری‌های صورت‌گرفته برای افتتاح مجموعه فرهنگی امام هادی (ع) گفت: مجموعه فرهنگی امام هادی(ع) در زمینی به مساحت 620 مترمربع و زیر بنای سه هزار و 100 مترمربع و در پنج طبقه در منطقه هشت تهران احداث شده است.

وی با تأکید بر اینکه این خانه توسط جامعه قرآنی اداره خواهد شد، گفت: پروژه امام هادی(ع) یک اقدام فرهنگی است که دارای سالن‌های متفاوت برای برگزاری نشست‌ها و میزگرد‌های مختلف است و در درونش امکانات دیگری مانند گالری، سالن نشست‌ها و کتابخانه تخصصی وجود دارد.

موسوی‌بلده ادامه داد: نزدیک سه سال از تصویب آن می‌گذرد تا اینکه شهردار تهران شب گذشته در بازدید از مراسم جزء‌خوانی برج میلاد، دستور راه‌اندازی مجموعه خانه قرآنیان را صادر کرد. امیدواریم که در ماه مبارک رمضان با دستور مستقیم شهردار تهران بتوانیم شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

برگزاری مسابقات قرآن به شیوه تلویزیونی / "مفازا" سبک جدیدی را رقم زد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای عالی قرآن قرآن کریم محفل انس با قرآن شورای عالی قرآن قرآن کریم محفل انس با قرآن مراسم جزء خوانی خانه قرآنیان شهردار تهران راه اندازی امام هادی برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

به نقل از خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901731

دیگر خبرها

  • سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • فیلم/ تلاوت قرآن کریم قبل از بیانات رهبر انقلاب
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر