Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ایرانی شارلروا بلژیک در دیدار شب گذشته به دلیل حفظ حجاب خود نتوانست به میدان برود. یاسمن فرمانی حاضر به کنار گذاشتن لگ خود نشد و داور نیز به او اجازه حضور در میدان نداد

 

به گزارش طرفداری، بیش از یک سال است یاسمن فرمانی، هافبک سابق ملوان بندرانزلی را با پیراهن شارلروا بلژیک می بینیم. او که همزمان با همسر خود یعنی علی قلی زاده به عضویت تیم بلژیکی درآمد تاکنون با کمترین حاشیه و خبرسازی به میدان رفته و برای شارلروا آنقدر بازیکن خوبی بود که همیشه در ترکیب اصلی این تیم حاضر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاسمن فرمانی کنار همسر خود، علی قلی زاده

شب گذشته اما پیش از آغاز دیدار حساس پلی آف لیگ فوتبال بانوان بلژیک بین تیم های بانوان شارلروا و وایت استار و زمانی که فرمانی به همراه سایر بازیکنان پا به میدان می گذاشت با تذکر داور بازی روبرو شد. در حالی که تصور می شد مشکل مورد نظر این داور به پوشاندن موهای بازیکن ایرانی مربوط می شود، او مشکل پیش آمده که خلاف قوانین فوتبال است را به رنگ متفاوت لگ یاسمن فرمانی مرتبط دانست. این داور معتقد بود طبق قانون در صورتی که بازیکنی بخواهد لگ به پا کند باید همرنگ با لباس اصلی تیم باشد. 

داوری که شب گذشته اجازه حضور یاسمن فرمانی را صادر نکرد

 در دیدار شب گذشته، بازیکنان شارلروا با پیراهن های سفید و مشکی و شورت ورزشی کاملا سفید به میدان آمدند و لگی که یاسمن فرمانی پوشیده بود تفاوت عجیب و غریبی با البسه تیم نداشت. او در حالی با لگ مشکی رنگ پا به میدان گذاشت که در بسیاری از بازی ها نیز با لباس اول تیم شارلروا همین لگ مشکی رنگ را به پا می کند این اتفاق در برخی از بازی هایی که شارلروا با لباس دوم خود یعنی صورتی رنگ بازی می کند هم می افتد. در آن بازی ها نیز فرمانی از رنگ های مشکی (متفاوت با رنگ اصلی) و صورتی (همرنگ اصلی) استفاده می کند. 

رنگ متفاوت لگ فرمانی با لباس های اصلی تیم، ممانعت داور میدان به همین ترکیب رنگ مربوط می شد بازی هایی که فرمانی با لگ همرنگ لباس دوم به میدان می رود لگ متفاوت با لباس های دوم 

نکته قابل ذکر در این باره اظهارنظر خود یاسمن فرمانی است. او در پاسخ به مشکل مورد نظر داور گفت:

من قبل از هر بازی به اتاق داوران می روم و نظر آنها را درباره لباس خودم از جمله لگ و هد بند و پوشش موهایم می پرسم و در نهایت اگر از نظر داوران مشکلی هم وجود داشت، به دلیل تفاوت خیلی کمی که با لباس های اصلی داشت آنها را راضی می کردم و به زمین می رفتم اما در دیدار شب گذشته این اتفاق نیفتاد و داور میدان راضی به بازی با همین لگ مشکی رنگ نشد. 

در نهایت فرمانی به دلیل اینکه لگ هم رنگ با لباس های خود به همراه نداشت راضی به بازی بدون لگ نشد و به دلیل همین حفظ حجاب و به نظر قطعی داور به رختکن رفت و سپس روی سکوها نشست. 

بازیکن ایرانی شارلروا وقتی مطمئن شد نمی تواند به میدان، روی سکوها قرار گرفت

نکته جالب در این باره اینکه شارلروا در پایان توانست با حساب دو بر صفر به برتری برسد و قطعا یاسمن فرمانی اولین بازیکنی بود که در جشن تیم حضور یافت و جالب اینکه او به دلیل غیبت در بازی، در تصاویر مربوط به جشن تیمی، پیراهن خود را بلند کرد تا شماره 6 تیم بانوان شارلروا در تمام تصاویر دیده شود.

حضور فرمانی در جشن تیمی پایان بازی با لباس شخصی یاسمن فرمانی با پیراهن شماره 6 در میان سایر بازیکنان

 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با حسن حبیبی: هرچه انتخاب کنم غلط است؛ انتخاب تیم 11 نفره قرن بسیار سخت است ترفند پژمان جمشیدی در روزهای کرونایی برای حفظ سلامتی! اعتراض تند علی کریمی علیه فدراسیون جدید: الحق که روی قبلی ها را سفید کردید! ام باپه خطاب به توماس مولر: لذت ببر توماس! هانسی فیلیک اعلام کرد: از بایرن مونیخ به تیم ملی آلمان می روم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یاسمن فرمانی شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس، در جریان برگزاری رقابت‌های تور جهانی جوانان که در زمین‌های تنیس آسایش مازندران در حال برگزاری است، بازیکنان راه یافته در مرحله یک چهارم نهایی برای رسیدن به جمع ۴ تنیسور برتر با هم دیدار کردند.   در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری، دانیال مشتاقی فر، کیارش حنیفی و سام پازوکی با شکست حریفان خود به نیمه نهایی رسیدند و در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی، کیمیا ثاقب تهرانی، ملینا عباس زاده و هانا سلطانی جواز حضور در این مرحله را کسب کردند.   در بخش دونفره نیز تیم‌های پارسا اشجاری – کیارش حنیفی و مهراد منصوری- بردیا شریفی به فینال دونفره رسیدند و در بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی- یاسمن یزدانی به همراه بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به این مرحله راه یافتند.   این مسابقات از یکم اردیبهشت در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز شده است و ۱۴ اردیبهشت با معرفی نفرهای برتر به پایان می‌رسد. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر مهذب نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • بزن بزن جدید در ورزش ایران؛ کتک زدن شدید داور وسط چمن | فیلم
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • عمره گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • عمره‌گزاران ایرانی احرام پوشیدند
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین