Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از فدراسیون ورزش ناشنوایان؛ در این جلسه رییس فدراسیون با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های فدراسیون در اجرای برگزاری کمی و کیفی مسابقات و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی ستاد مبارزه با کرونا توضیحاتی ارائه کرد.

 همچنین تمامی اعضا ستاد  نظرات خود را پیرامون مباحث مطرح شده و شرح وظایف خود بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این جلسه  تیشه گران،  در احکامی جداگانه اعضای ستاد اجرایی را منصوب و احکام آنان را ابلاغ کرد.

بر اساس احکام صادره: مهدی نصیبی (دبیر ستاد)، مسعود فراهانی طجر (قائم مقام ستاد)، عبدالحمید حسین پور (مسوول کمیته اداری و پشتیبانی)، سید یوسف موسوی نسب (مسوول کمیته امور بین الملل)، دکتر علامرضا  نوروزی (مسوول کمیته پزشکی)، محمود پازوکی (مسوول فنی)، محمد علی محمدی (مسوول کمیته حراست)، علیرضا محسنی (مسوول تشریفات)، فیروزه کوهگرد (مسوول امور مالی) و طاهره ابراهیمی (مسوول کمیته روابط عمومی) معرفی شدند.

مسابقات فوتبال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه انتخابی المپیک تابستانی ۲۰۲۲ برزیل از ۱۱ تا ۲۱ خردادماه به میزبانی کشورمان در جزیره کیش برگزار  می شود.

منبع: فدراسیون ناشنوایان برچسب‌ها کیش ایرنا برزیل مهران تیشه‌گران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش ایرنا برزیل کیش ایرنا برزیل اخبار کنکور مسوول کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: این مستند، روایتی از مجموعه فعالیت‌های بانو رحیمه همتی طاحونه، مسوول خواهران قرارگاه فرهنگی مسجد سیدمصطفی خمینی بوشهر است.

حجت الاسلام محمد قادری افزود: خانم طاحونی بانوی فعالی است که در بستر انقلاب اسلامی علاوه بر شئون مادری نخ تسبیحی در فعالیت‌های اجتماعی است و نقشی محوری در ترویج و تحقق ارزش‌های انقلابی ایفا می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تمجید از این کار فاخر خواستار تولید مجموعه‌های دیگری از این روایت‌ها شد و بر آمادگی صدا و سیما برای نشر چنین آثار ارزشمندی تأکید کرد.

مائده پیامی، مسوول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی نیز این مستند را روایتی از رحیمه همتی به عنوان سندی از الگوی زنان عنوان کرد که برای اولین بار انجام می‌شود و یک کار جدید از امور بانوان تبلیغات اسلامی بوشهر است.

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • رونمایی نخستین حلقه مستند روایی معجزه مادری در بوشهر
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو