Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  دواین داگلاس جانسون بازیگر محبوب و قوی‌هیکل ۴۸ ساله به‌تازگی خانه‌ای به ارزش ۲۷ میلیون دلار در منطقه لوکس‌نشین بورلی پارک لس‌آنجلس خریده است. این خانه که ۱۶۴۰ مترمربع مساحت است، ۶ اتاق خواب، ۱۲ سرویس بهداشتی و امکانات کامل رفاهی از جمله باشگاه ورزشی، زمین تنیس، زمین بیسبال، سالن سینما، استودیوی موسیقی، استخر سرپوشیده و روباز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر سرشناس زاده ۲ مه ۱۹۷۲ با لقب ورزشیِ راک به معنای صخره، هنرپیشه، تهیه‌کننده فیلم و کشتی‌گیر حرفه‌ای پیشین آمریکایی است. جانسون یکی از برترین ستارگان تاریخ کشتی حرفه‌ای به شمار می‌رود که در طول فعالیتش در دبلیودبلیوئی به قهرمانی‌های گوناگون دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید

تمایل دواین جانسون برای ریاست جمهوری آمریکا!

او همچنین یکی از موفق‌ترین و پردرآمدترین بازیگران جهان است، به گونه‌ای که فیلم‌های او در سراسر جهان بر اساس باکس آفیس بیش از ۱۰٫۵ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۰ فروش داشته است.

جانسون در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۹ از سوی مجله تایم ۱۰۰ به عنوان یکی از ۱۰۰ شخصیت تأثیرگذار جهان معرفی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان «جام صفوی» تحت عنوان گرامیداشت «رحیم علی آبادی» کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.
این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.
در این رقابت‌های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • بازیگر ایرلندی برای حمایت از فلسطین تهدید شد/ خطر شغلی در پیش است
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • (ویدئو) اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره‌ای توسط بازیگر زن «نون خ»
  • (ویدئو) بازگشت حسن یزدانی به روی تشک کشتی
  • (ویدئو) ماجرای خواستگاری بازیگر معروف «نون خ» از دختر ترامپ
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • تصاویر جذابی که از سلنا گومز در خیابان‌های نیویورک لو رفت + تصاویر
  • چه شد که مغز و هیکل انسان امروزی انقدر کوچک شد؟!