Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان مستند مسابقه تلویزیونی «کارویا» با هدف «تامین مالی جمعی» طرح‌های فناورانه شرکت‌های دانش بنیان منتشر شد.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، در این مسابقه که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ساخته شده و تابستان امسال از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد، بیش از ۱۲۰ شرکت دانش‌بنیان به رقابت می‌پردازند تا طرح‌های سرمایه‌پذیر برتر آن‌ها وارد فرآیند تامین مالی جمعی شود؛ بنابراین هر شرکت دانش‌بنیانی که برای توسعه یکی از محصولات دانش‌بنیان خود نیازمند جذب حداکثر ۴ میلیارد تومان سرمایه جسورانه از طریق تامین مالی جمعی است، می‌تواند در این مسابقه شرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«تامین مالی جمعی» یکی از ابزار‌های مهم تامین مالی نوآوری، به ویژه برای طرح‌های نسبتاً کوچک است که اخیراً به همت سازمان بورس و اوراق بهادار عملیاتی شده است و در قالب آن، اشخاص حقیقی و حقوقی علاقمند فارغ از سن، جنس و موقعیت جغرافیایی می‌توانند از طریق سکو‌های معتبر و مورد تایید شرکت فرابورس ایران، در تامین مالی طرح‌ها مشارکت کرده و در سود و زیان آن‌ها شریک شوند.


این روش تامین مالی، به ویژه از آن جهت حایز اهمیت است که منابع تازه‌ای، فراتر از منابع بخش دولتی یا عمومی موجود، و با ماهیت بخش خصوصی به زیست‌بوم دانش‌بنیان تزریق می‌کند.


صندوق نوآوری و شکوفایی نیز به منظور تسهیل و تقویت تامین مالی جمعی در طرح‌های دانش‌بنیان با رویکرد غیرمستقیم، بازگشت ۸۰ درصد اصل سرمایه‌گذاری انجام‌شده از طریق سرمایه‌گذاران حقیقی را تضمین می‌کند. به عبارت دیگر، اشخاص حقیقی علاقمند به مشارکت در تامین مالی جمعی، در صورت شکست طرح، با زیان قابل توجهی مواجه نشده و می‌توانند ۸۰ درصد اصل سرمایه خود را از صندوق نوآوری و شکوفایی دریافت کنند.


مهلت ثبت نام در مستند مسابقه «کارویا» که توسط استودیو نوبین ساخته می‌شود، تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ خواهد بود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.karoya.tv و تکمیل کاربرگ، در این مسابقه شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فراخوان دانش بنیان صندوق نوآوری و شکوفایی تامین مالی جمعی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دومین دوره مسابقه سرود «هم‌سُرا» به مناسبت گرامیداشت ایام ولایت حضرت علی (ع) با هدف راه‌اندازی گروه سرود نوجوانان فرهنگسراها، خلق اثر هنری ماندگار و کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در فرهنگسرا‌های شهر تهران برگزار می‌شود.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نزدیکترین فرهنگسرای محل سکونت خود یا درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

در این دوره از مسابقات، رقابت در دو بخش گروه سرود ثابت فرهنگسرا (متشکل از نوجوانان مقطع اول یا دوم متوسطه با اعضای ثابت برای رقابت در این مسابقه) و گروه سرود حرفه‌ای فرهنگسرا (متشکل از گروه‌های شرکت‌کننده مدعو) برگزار می‌شود و فرهنگسرا‌ها فرصت دارند تا ۲۰ اردیبهشت گروه‌های سرود را به دبیرخانه معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • رسالت مالکیت فکری، شناسنامه‌دار کردن تولد نوآوری‌هاست
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • تصویب سند توسعه دانش بنیان خراسان جنوبی
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد