Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار آموزش و دانشگاه ایرنا  سورنا ستاری  روز یکسنبه در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید ویال تزریقی واکسن ها با اولویت واکسن کرونا افزود: این مجموعه سرمایه گذاری قابل توجهی و  در موقع مناسبی است محصول این مجموعه نیاز تمام تولیدکنندگان واکسن به خصوص کووید - ۱۹ را تامین می کند.
وی افزود: در حوزه دام ،طیور و آبزیان افزایش قابل توجهی در شرکت های دانش بنیان خواهیم داشت که ما در تولید واکسن دام و طیور کمک خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان داست: همچنین تولیدکندگان سایر واکسن ها هم به این محصول نیازمند هستند که می توانند محصول خود را با ویال ایرانی به بازار عرضه کنند.

ستاری درباره پیگیری شرکت داروسازی اسوه برای ساخت واکسن کرونا اشاره کرد و افزود: این طرح با همکاری یکی از شتابدهنده ها در حال انجام است که البته مراحل تهیه این واکسن را وزارت بهداشت باید تایید کند.
وی ادامه داد: فاز حیوانی این واکسن به پایان رسیده و در حال آماده شدن به مرحله انسانی این واکسن هستند.

این خبر در حال تکمیل است

برچسب‌ها کرونا افتتاح طرح معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری واکسن کرونا دانش‎ بنیان ‎ها داروسازی پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا افتتاح طرح معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کرونا افتتاح طرح معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری واکسن کرونا دانش بنیان ها داروسازی اخبار کنکور واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، عمده محصول پیاز تولید شده در شهرستان اقلید از نوع زرد و سفید است که با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی، عملکرد مناسبی دارد.
پارسال بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار از مزارع شهرستان اقلید به کاشت پیاز اختصاص یافت و پیاز سومین محصول عمده سبزی صیفی در این شهرستان محسوب می‌شود.
بهره وری بیشتر از منابع آبی و خاکی، عملکرد بالا و استفاده بهینه از مواد مورد نیاز در تولید این محصول از مزایای کشت پیاز در شهرستان اقلید است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم
  • برپایی پاویون ملی دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • ۱۵۰۰ هکتار کشتزارِ داورزن زیر کشت محصولات جالیزی رفت
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم
  • اقلید ، قطب تولید پیاز استان فارس
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا