Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی روز یکشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا از روند صعودی ابتلا به کرونا ابراز نگرانی کرد و افزود: در صورتی که اهتمام جمعی برای مقابله با کرونا صورت نگیرد، شاهد تلفات بسیار در موج چهارم کرونا در استان خواهیم بود.

وی اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی، محدودیت های هوشمند و نظارت بر دستورات را سه راهکار مقابله با کرونا دانست و ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت رویه و همدلی و همراهی نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: شرایط امروز مانند دوران دفاع مقدس است و همه باید پای کار بیایند.

مصطفوی دورهمی و تجمعات خانوادگی را یکی از مهمترین عوامل شیوع کرونا عنوان کرد و اظهار کرد: خانواده ها برای سلامتی خود و دیگر شهروندان، از این امر باید خودداری کنند.

وی همچنین با قدردانی از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی، خواستار کنترل شدید مبادی ورودی و خروجی شهرها شد.

به گزارش ایرنا، تاکنون نزدیک به ۱۴۰ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و حدود چهار هزار نفر جان خود را بر اثر بیماری کووید ۱۹ از دست داده اند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی کووید-19 ارومیه فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرونا ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی کووید 19 ارومیه فاصله گذاری اجتماعی محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های آذربایجان‌غربی توقیف هستند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های استان توقیف هستند که باید تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی، امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جلسه پیگیری تعیین تکلیف خودروهای رسوبی توقیفی در پارکینگ‌های آذربایجان‌غربی اظهار کرد: بحث پیگیری تعیین تکلیف خودروهای رسوبی وسایل نقلیه توقیفی به عنوان یک بخش از برنامه روزمره دستگاه قضائی و مجموعه‌های دخیل استان است.

وی در این راستا ادامه داد: این موضوع با وجود برگزاری جلسات و مصوبات، در مقام اجرا رضایت‌بخش نیست و همچنان وسایل نقلیه زیادی تعیین تکلیف نشده‌اند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از علت‌هایی که باعث انباشت خودرو در پارکینگ‌ها می‌شود، توقیف خودروها در قالب طرح‌های مختلف است که پیوست قضائی ندارند و بدون دستور دادستانی صورت می‌گیرد.

ح️سین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های استان توقیف هستند که باید تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: باید در روند توقیف، انتقال و ترخیص وسایل نقلیه طبق بخشنامه رئیس قوه قضائیه اقدام شود.

کد خبر 751847

دیگر خبرها

  • فرماندار شهرستان ماکو منصوب شد
  • بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های آذربایجان‌غربی توقیف هستند
  • ساخت بیش از هزارو ۷۰۰ کلاس درس درآذربایجان غربی
  • ۷۱ درصد از حجم سدهای آذربایجان‌غربی پر آب است
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان