Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فراهانی، در جریان دویست و هشتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران گفت: شورایاران همراهان بینا و هوشمند شورای شهر در رصد تحولات و نیازهای محلات و روشنگر نقاط ضعف عملکرد مدیریت شهری در اداره محلات شهر هستند، هر جا از توان و ظرفیت شورایاران استفاده شده است ما شاهد بالندگی و رشد هستیم و هر جا که به بهانه‌های مختلف به شورایاران عزیز کم توجهی شده است ما شاهد خمودگی روزمرگی و گزارش عملکردهای شعاری بدون عمل هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چند روز پیش در رسانه اجتماعی اینستاگرام شاهد انتشار تصاویری از سانحه تصادف یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از معابر منطقه ۱۴ شهرداری تهران بودم که توسط یکی از شورایاران منتشر شده بود. این شورایار با ذکر مشکلات و نواقصی که منجر به این حادثه شده و گذشت یک سال از درخواست کتبی شهروندان محله عارف در این رابطه از شهرداری منطقه که منجر به اقدام جدی نشده نوشته بود.

فراهانی ادامه داد: برابر گزارش این شورایار عزیز متأسفانه در لاین کندرو اتوبان شهید محلاتی به گیلکی جنوبی ما شاهد فقدان به سرعت‌گیر علائم ترافیکی - روشنایی لازم در شب بودیم.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: بر همین اساس و با توجه به اهمیت موضوع اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف تهران در اجرای بند ۳ ماده ۸۰ قانون شوراهای اسلامی کشور، درباره «لزوم توجه به ایمن سازی لاین کندرو اتوبان شهید محلاتی به گیلکی جنوبی در محله عارف» به شهرداری تهران تذکر می‌دهم، انتظار دارم شهرداری بیش از پیش به مساله ایمنی معابر در سطح شهر توجه کند.

کد خبر 5191670

منبع: مهر

کلیدواژه: موتورسیکلت مجید فراهانی شهرداری تهران ایمنی حمل و نقل شهرداری تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ماه مبارك رمضان واکسن کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ قوه قضاییه سازمان تامین اجتماعی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پیش بینی وضعیت هوا ستاد ملی مقابله با کرونا پرونده قضایی سازمان میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود

شهردار ناحیه شش منطقه ۲۲ تهران از بازگشایی اتوبان شهید خرازی به‌زودی خبر داد.

به گزارش ایسنا، از ساعت دو نیم بامداد گذشته، در پی بارش باران، بخشی از کوهی که در محدوده اتوبان شهید خرازی قرار دارد؛ ریزش کرده و گل و لای به وسط اتوبان سرازیر شده است.

محمد شاهین خواه شهردار ناحیه شش منطقه ۲۲ تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: به علت بارش شب گذشته، متأسفانه حجم بسیار زیادی از گل و لای دیواره کوه معبر اتوبان شهید خرازی به معبر اصلی نفوذ کرده است.

وی افزود: از ابتدای وقوع این حادثه، همکاران من در محل حضور داشته اند و همه تلاش خود را برای رفع این مشکلات انجام می کنند.

شهردار ناحیه شش منطقه ۲۲ تهران ادامه داد: در مجموع ۱۰۰ نفر نیروی انسانی به همراه ۱۴ دستگاه کامیون و ۸ دستگاه لودر در محل در حال فعالیت هستند.

شاهین خواه گفت: بخش زیادی از این گل و لای از محل خارج شده و معبر به‌زودی بازگشایی می شود. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • انشعاب برق ۱۶۰ مرکز تجاری در محدوده بازار تهران ایمن سازی شدند
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • اتوبان شهید خرازی تهران باز شد
  • اتوبان شهید خرازی باز شد
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود