Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی ابراهیمی، رییس بهزیستی شهرستان زرندگفت: شرکت فولاد ایرانیان زرند در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود و حمایت‌ها وهمکاری‌های مستمر خود با بهزیستی زرند با تهیه واهدا ۲۴۸  کارت هدیه جمعا به ارزش ۲ میلیارد ریال مددجویان تحت حمایت این اداره را از بسته‌های حمایتی خود بهره‌مند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به همراهی‌های ارزشمند خیران با مجموعه بهزیستی حضور موثر ومداوم بنگاه‌های اقتصادی وخیران را در این عرصه بسیار مهم وقابل تقدیر دانست وافزود: کارت‌های هدیه فوق با هماهنگی ونظارت مستقیم مددکاران بهزیستی و از کانال مراکز مثبت زندگی فعال در شهرستان زرند در مرحله تحویل به مددجویان واجد شرایط تحت حمایت قرار دارد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی استان بنگاه های اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در بازدید از بند‌های خاکی منابع طبیعی این شهرستان گفت:  بارندگی‌های اخیر سبب جاری شدن رودخانه‌های فصلی از دامنه کوه‌ها و ارتفاعات و ورود آن ها به دشت زرند شد. 

وی افزود: این بارندگی‌ها باعث ایجاد رطوبت خاک مزارع و باغات شد که طبق بررسی‌های به عمل آمده منجر به خاموشی خودجوش موتور پمپ‌های کشاورزی شده است.
 
حسینی نژاد تصریح کرد: پیش بینی می شود بسته به میزان بارندگی در هر منطقه، دوره خاموشی از سوی کشاورزان ۱۰ الی ۱۵ روز به طول بیانجامد که این عمل سبب صرفه جویی در آب و برق مصرفی خواهد شد.

وی بیان داشت: به موجب این کاهش مصرف، انتظار می رود، تقریباً ۵ میلیون مترمکعب ذخیره آب زیرزمینی حفظ شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد