Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@07:37:42 GMT

درخواست شارژ سهمیه شکر ماه رمضان خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۳۷۱۸

درخواست شارژ سهمیه شکر ماه رمضان خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: کالاهای اساسی در خوزستان موجودی دارند اما ممکن است سهمیه‌ای که ستاد تنظیم بازار کشور به استان خوزستان اختصاص می‌دهد، کم باشد.

امید جهان‌نژادیان در جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز (۲۹ فروردین‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان یک هزار و ۵٠٠ تن شکر سهمیه خانوار داریم که ۷۰۰ تن از این میزان جذب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک هزار و ۵۰۰ تن نیز سهمیه برنج داریم که ۵۰۰ تن از این میزان جذب شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مجددا نامه‌ای برای شرکت بازرگانی دولتی ارسال و درخواست یک هزار تن شکر کرده‌ایم که قول داده شده سهمیه شارژ شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در خصوص موجودی کالاهای اساسی، بیان کرد: ۳۴۵ هزار تن گندم موجودی استان خوزستان است که ۲۴۵ هزار تن از این میزان، وارداتی است. در این سه چهار روز ۷۴ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری کرده‌ایم و ۵۸ هزار تن از این میزان گندم در سامانه ثبت شده و پول ۳۵ هزار تن نیز به حساب کشاورزان واریز شده است.

جهان‌نژادیان گفت: با توجه به آماری که در دست است، میزان خرید گندم تاکنون ۳۰۰ درصد رشد داشته است اما برداشت نیز مقداری جلو افتاده است.

وی افزود: کالاهای اساسی در خوزستان موجودی دارند اما ممکن است سهمیه‌ای که ستاد تنظیم بازار کشور به استان خوزستان اختصاص می‌دهد، کم باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان ستاد تنظيم بازار تن از این میزان هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان