Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر عظیمی، معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی در نشست ستاد فرعی کرونای این شهرستان گفت: تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان امسال به هزار و ۲۰ نفر رسید که افزایش شش برابری ابتلا به ویروس را نشان می دهد.

او گفت: تعداد مبتلایان مثبت کرونایی در اسدآباد در طول یک سال گذشته و از ابتدای شیوع ویروس تاکنون به آمار ۳ هزار و  ۳۵ نفر رسید که تعداد تست های مثبت pcr به هزار و  ۷۷۸ مورد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی گفت: شهرستان اسدآباد که در کمتر از یک ماه گذشته در وضعیت آبی قرار داشت متاسفانه به علت بی توجهی‌ها به دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی قرمز کرونایی شد.

 دکتر عظیمی افزود: محدودیت‌های کرونایی با مصوبه ستاد کرونا در شهرستان در حال اجرا است و فقط مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند و تردد شبانه خودرو‌ها در ساعت مقرر ممنوع است.

او گفت: برای شناسایی دقیق آمار مبتلایان به کرونا با اجرای طرح فراگیر شناسایی مبتلایان درمراکز تست گیری در بیمارستان قائم و کلیه مراکز خدمات درمانی شهر و روستا و در  شهر با استفاده از کانسک در حال انجام است و روز به روز به آمار مبتلایان افزوده می شود.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا افزایش مبتلایان به ویروس کرونا افزایش بستری های بیمارستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود

به گزارش تابناک به نقل از موج، پل طبیعت به عنوان یکی از نمادهای شهری تهران در حمایت از مبتلایان و جلب توجه عموم جامعه به تالاسمی رنگ قرمز به خود می‌گیرد.

رنگ قرمزنماد حمایت از مبتلایان به تالاسمی است.

گفتنی است که فدارسیون جهانی تالاسمی برای جلب افکار عمومی از سال ۱۹۹۴ میلادی (۱۳۷۲ شمسی) روز هجدهم اردیبهشت را به عنوان روز جهانی تالاسمی نامگذاری کرده است.

دیگر خبرها

  • سراب سفره کوه سلسله
  • عملیات ساخت ۴ واحد آموزشی در شهرستان صومعه سرا
  • تعداد ۳۷ هزار نفر در جنوب کرمان واجد شرایط مسکن ملی شناخته شدند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود