Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@02:14:20 GMT

او از ذخایر ملی است، قدرش را باید دانست

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۴۲۴۱

او از ذخایر ملی است، قدرش را باید دانست

5 سال و چندماه پیش در بهمن 1394 که غوغایی بر سر حضور حاج سید حسن آقا خمینی در انتخابات خبرگان بالا گرفته بود در روزنامه ایران یادداشتی نوشتم با عنوان «برای سربلندی ایران» و در آن ضمن اشاره به اینکه جایگاه او از نظر علمی و جز آن، چه اقتضائاتی دارد آوردم که «صبوری، آرامش و نگاه بلندش، او را از اینکه جزئی از یک گروه بسته و محدود سیاسی باشد دور می‌کند و کمک می‌کند او را متعلق به همه ایرانیان و نه گروهی خاص بدانیم و ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 سال‌ها گذشته و این روزها که می‌بینیم او بسیار مسئولانه و طی اشاره‌ای پدرانه از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری کناره گرفت، نه در مقایسه با آنان که چنین نصایح مشفقانه‌ای را حتی بعد از اعلام در رسانه‌های عمومی نادیده گرفتند که در مقایسه با آنچه از سید حسن خمینی توقع می‌رود، او را همچنان شریف و متین و صبور و فهیم می‌یابیم. او خود به بهترین شیوه علت کناره‌گیری‌اش از حضور در انتخابات را توضیح داد و گفت: «اگر فکر کنیم کار به فرایندی می‌رسد که نتیجه‌اش تضعیف کلان مملکت و جمهوری اسلامی است به نظر من مصلحتی بر آن مترتب نیست، البته هرگز از اصول خود عدول نمی‌کنم و صلاح کشور را هم در همین می‌دانم.» این آب سردی است که درایت این مرد بر آتش هر سوء‌برداشت ممکن ریخت. چنین برخوردهایی بیش از پیش میزان از‌خودگذشتگی و شجاعت اخلاقی او را می‌رساند و نشان می‌دهد که درایت و آرامش و نگاه بلندش، او را از اینکه جزئی از یک گروه سیاسی باشد دور می‌کند و کمک می‌کند او را متعلق به همه ایرانیان، و نه گروهی خاص بدانیم و ببینیم. او از ذخایر ملی است، قدرش را باید دانست.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش به تغییر نام آبی‌ها؛ استقلال خلیج فارس؟ همه چیز باید قانونی باشد!

تغییر نام استقلال باید طبق روال پیش برود.

طرفداری | وزیر ورزش گفت: استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند اما برای تغییر نام باید روال آن طی شود، ما کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌ها را داریم لذا خواهشمندیم هر باشگاهی اعم از خرد و بزرگ برای تغییر نام، مسیر قانونی خود را طی کنند.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت:

هفته آینده مراسم تجلیل از 1517 تن از قهرمانان و دست اندرکاران ورزش که سال گذشته برای کشور افتخارآفرینی کردند با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود و 230 میلیارد تومان پاداش این عزیزان است.

وی افزود:

متولی المپیک، کمیته ملی المپیک است و وزارت ورزش هم کمک می‌کند خصوصا در رشته‌های المپیکی مانند کشتی، تکواندو و وزنه برداری.

وزیر ورزش گفت:

استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند اما برای تغییر نام باید روال آن طی شود. ما کمیسیون ماده 5 باشگاه ها را داریم لذا خواهشمندیم هر باشگاهی اعم از خرد و بزرگ برای تغییر نام، مسیر قانونی خود را طی کنند.

هاشمی تصریح کرد:

حق پخش تلویزیونی صرفا متعلق به دو باشگاه فوتبال تهران نیست بلکه متعلق به ورزش است و باید گره آن گشوده شود در برنامه هفتم این موضوع دیده شده است که به آیین نامه‌ای که با کمک وزارت ورزش و سازمان صداوسیما تنظیم می‌شود و به تصویب هیات دولت می رسد، حواله شده است. با حق پخش بسیاری از مشکلات ورود بخش خصوصی به ورزش حل می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • مدل دانشگاه آزاد برای رسیدن به توانایی گروهی، شبکه سرای نوآوری است
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام آبی‌ها؛ استقلال خلیج فارس؟ همه چیز باید قانونی باشد!
  • لحظه انهدام کشتی میلیاردر اسرائیلی توسط حوثی‌ها
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • حق پخش فقط متعلق به استقلال و پرسپولیس نیست
  • آمادگی ۴ حزب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم