Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهمترین جدال هفته سی‌و‌یکم سری A ایتالیا با تساوی تیم‌های فوتبال اینتر و ناپولی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا به پایان رسید تا نوار بردهای متوالی نراتزوری قطع شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌یکم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال ناپولی در ورزشگاه خانگی خود دیه‌گو آرماندو مارادونا به مصاف اینتر رفت که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی اشتباه سمیر هندانوویچ دروازه‌بان اسلوونیایی اینتر که در دقیقه 36 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد، ناپولی را پیش انداخت. ناپولی در پایان نیمه اول پیروز به رختکن رفت، اما کریستین اریکسن ستاره دانمارکی اینتر‌ها در دقیقه 55 کار را به تساوی کشاند.

با این نتیجه سریال بردهای متوالی اینتر در سری A که تعداد آن به 11 مورد رسیده بود پایان یافت هرچند پانزدهمین بازی بدون باخت پی‌در‌پی شاگردان آنتونیو کونته در لیگ رقم خورد. اینتر با این تساوی 75 امتیازی شد، اما حاشیه امنیتش در صدر جدول نسبت به هفته قبل به 9 امتیاز کاهش یافت.

ناپولی هم با یک امتیاز این بازی 60 امتیازی شد و شانس صعود به رده چهارم جدول را از دست داد تا همچنان تیم پنجم جدول باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سری آ ایتالیا فوتبال اینترمیلان ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، تیم‌های استقلال خوزستان و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک همراه شد.

در حالی کوپال ناظمی با کمک‌های بهمن عبداللهی و صادق رستمی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند که استقلال خوزستان پس از کسب یک برد و یک تساوی در ۲ هفته اخیر برای فرار از منطقه سقوط تلاش می‌کند. در آن سوی میدان هم ملوان پس از دو شکست متوالی در دو هفته اخیر برای قرار گرفتن در رده چهارم و ماندن در کورس کسب سهمیه، در پی بازگشت به جاده برد بود.

ملوان که برای جبران نتایج هفته‌های اخیر در این بازی دورخیز کرده بود، در دقیقه ۳۸ توسط رضا جعفری به گل رسید و در اهواز یک بر صفر از استقلال خوزستان پیش افتاد. نیمه اول با همین تک گل به سود شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید. با شروع نیمه دوم، استقلال خوزستان که برای جبران جلو کشیده بود، سرانجام در دقیقه ۶۰ توانست با ضربه عثمان اندونگ، بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه تا پایان نیمه دوم با وجود تلاش دو تیم، توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا در نهایت جدال استقلال خوزستان و ملوان با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

استقلال خوزستان با کسب دومین مساوی متوالی، ۲۱ امتیازی شد و در رده پانزدهم و ماقبل آخر جدول باقی ماند تا همچنان خطر سقوط، بیخ گوش این تیم باشد. ملوان هم ۴۵ امتیازی شد و از رده پنجم تکان نخورد.

ترکیب اولیه استقلال خوزستان:

حسن پورحمیدی، عثمان اندونگ، احمدرضا جلالی، آسو رستم، احمد مطلق‌زاده، حسن شوشتری، علیرضا کاظمی، ابوالفضل کوهی، دوستونبک تورسانو، بهروز بارانی و ساویو روبرتو

سرمربی: سیروس پورموسوی

ترکیب اولیه ملوان:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمد بردبار، مهران احمدی، رضا جعفری و محمد عمری

سرمربی: مهدی تارتار

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴