Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@18:05:43 GMT

آغاز پروازهای مستقیم منامه- تل‌آویو از ۳ ژوئن

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۵۸۱۸

آغاز پروازهای مستقیم منامه- تل‌آویو از ۳ ژوئن

خطوط هوایی بحرین روز یکشنبه تاریخ تعیین شده برای شروع پروازهای مستقیم با رژیم صهیونیستی را به عنوان بخشی از توافق عادی سازی روابط رسمی بین دو طرف اعلام کرد.

 به نقل از عربی ۲۱، روزنامه بحرینی الایام اعلام کرد که شرکت هواپیمایی بحرین فروش بلیط‌های پرواز مستقیم از منامه به تل‌آویو و بالعکس را آغاز کرده و اولین پرواز مستقیم بین منامه - تل‌آویو از ۳ ژوئن از آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اولین پرواز مستقیم از منامه با یک فروند هواپیمای ایرباس A۳۲۰neo انجام خواهد شد.

قرار است اولین پرواز در ۱۱:۵۰ صبح به وقت محلی انجام شود و هواپیما بعد از برخاستن از منامه در فرودگاه بن گوریون فرود می‌آید.

پیشتر بحرین و رژیم صهیونیستی توافقنامه صلحی را با نظارت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا امضا کردند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در گزارش منتشر شده از سوی نهاد رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی آمده است: معترضان و نیروهای پلیس در حیفا با یکدیگر درگیر شدند. این افراد خواهان دستیابی به توافق آتش بس با نیروهای فلسطینی هستند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: درگیری‌هایی میان نیروهای پلیس و معترضان در تل آویو رخ داده است.

پیش از این روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به نقل از برخی مسئولان گزارش داده بود: پیشنهاد ارائه شده از سوی حماس در خصوص آتش بس تغییرات اندکی نسبت به پیشنهاد ارائه شده از سوی تل آویو و واشنگتن دارد.

این روزنامه ادامه داد: پاسخ حماس جدی بود و اینک توپ در زمین اسرائیل است. تل آویو باید تصمیم بگیرد وارد این توافقنامه خواهد شد یا خیر.

شب گذشته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجی گران مصری و قطری ارائه شده موافقت کرده است.

کد خبر 6098942

دیگر خبرها

  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • گیر کردن نتانیاهو در میان آرواره‌ها
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟
  • صنعا: طی روزهای آینده شاهد اولین عملیات در دریای مدیترانه خواهیم بود