Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر فیلم لاتاری گفت: خبر منتشر شده در قبال درگیری شدید ریه های من به کرونا و توقف یک پروژه سینمایی صرفا یک شیطنت تبلیغاتی برای دیده شدن بیشتر آن اثر بود.

علیرضا استادی در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خوشبختانه پس از ابتلا به بیماری کرونا تلاش پزشکان و دعای خیر مردم عزیز کشورم باعث شد تا به سرعت بر بیماری فائق شوم، در حال حاضر مرخص شده و در خانه دوران نقاهت خود را سپری می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

وی درباره شدت بیماری کرونای خود اضافه کرد: درصد کمی از ریه هایم به بیماری کرونا مبتلا شده بود و همین باعث شد تا بتوانم سریع بیماری را پشت سر بگذارم، بی اغراق تلاش پزشکان در خصوص خودم و تمامی بیماران کرونایی که در بخش بودند ستودنی است و خالصانه دست تک تک آنها را می فشارم.

بازیگر فیلم سینمایی لاتاری درباره بازگشت خود به عرصه بازیگری افزود: فعلا طبق تشخیص پزشکان باید دوران نقاهت و قرنطینه پس از بیماری را پشت سر بگذارم، باید منتظر بمانم تا بیماری به طور کامل از بدنم بیرون برود تا بعد از آن بتوانم جلوی دوربین بروم. 

وی درباره خبر منتشر شده پیرامون اوضاع وخیم بیماری خود اضافه کرد: متاسفانه در قبال خبر بیماری من توسط یکی از رسانه ها بزرگنمایی شد، من سر هیچ پروژه ای نبودم که بخواهم از عوامل کرونا گرفته باشم و یا اینکه پروژه به علت بیماری من متوقف شود، آن فیلمی که در خبر آمده بود نزدیک به یکسال پیش فیلمبرداری اش به اتمام رسیده است و این خبر منتشر شده در قبال درگیری شدید ریه های من به کرونا و توقف آن پروژه صرفا یک شیطنت تبلیغاتی برای دیده شدن بیشتر آن اثر بود. 

استادی با تاکید بر لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی اضافه کرد: هرچند بیماری کرونا برای من به سرعت گذشت و شدت چندانی نداشت اما به واقع از همه مردم استدعا دارم که این بیماری را جدی بگیرند و هم به خودشان و هم به کادر درمان رحم کنند زیرا شرایط بسیار سختی بر پزشکان و پرستاران ما می گذرد. 

استادی در همین رابطه خاطرنشان کرد: امیدوارم که این بیماری هرچه سریعتر از بین برود تا همه بتوانیم با خیال راحت زندگی کنیم، به امید خدا پس از پایان نقاهت و عادی تر شدن اوضاع بیماری کرونا برای بازی در سریال تلویزیونی «خودخواسته» جلوی دوربین خواهم رفت. 

انتهای پیام/

برچسب ها: علیرضا استادی اخبار سینما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علیرضا استادی اخبار سینما بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، «حجت الاسلام محمد علی نجفی گیلانی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در حکمی «حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی» را به عنوان راهیار تبلیغ مبلغین و مبلغات استان گیلان منصوب کرد.

بخشی از وظایف راهیاران تدوین و ترسیم ساختار مناسب و برنامه ریزی در امر تبلیغ استان، توانمند سازی مداوم مبلغین استان، ساماندهی و هم افزایی گروه‌های تبلیغ گیلان است.

گفتنی است، مدیر سابق مدرسه علمیه مهدویه، معاون نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، امام جماعت مسجد فاطمه الزهرا (س) مسکن مهر، استاد حوزه علمیه از سوابق کاری حجت الاسلام اسماعیلی به شمار می‌رود.

کد خبر 6088894

دیگر خبرها

  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن