Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@19:26:40 GMT

ابوالقاسم پور: هیچ تیمی جلودار پرسپولیس نخواهد بود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۶۵۲۸

مهاجم اسبق تیم پرسپولیس گفت  با نمایشی که تیم گل‌محمدی در این دو دیدار از خود نشان داده من بعید می‌دانم تیمی بتواند برابر پرسپولیس مقاومت کند.

بهنام ابوالقاسم‌ پور، پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به پیروزی شیرین تیم فوتبال پرسپولیس برابر الریان قطر گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از برنا، ابوالقاسم پور در ابتدا اظهار داشت:

پرسپولیس در این دیدار نمایش خوبی داشت و با وجود اینکه نیمه اول را با شکست به رختکن رفت بچه ها با نمایش خوب در دقایق اول نیمه دوم موفق شدند برد شیرینی را به دست آورده و گام بلندی را برای موفقیت در این تورنمنت بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم اسبق پرسپولیس در ادامه گفت:

مهم ترین اتفاقی که برای تیم در این دیدار رخ داد این بود که با وجود دریافت گل اول در این بازی، موفق شد در زمان طلایی بازی در شروع نیمه دوم کامبک زده و با 2 گل پشت سر هم و روحیه بخش، از نظر روحی و روانی نیز ضربه سنگینی را بر حریف وارد و تمرکز و روحیه الریانی ها را برهم بزنند. این اتفاق باعث شد در ادامه اتفاقات بعدی بازی نیز به سود پرسپولیس رخ بدهد و حریف اجازه ای برای جبران نداشته باشد.

ابوالقاسم‌پور درخصوص از بین رفتن طلسم ناکامی‌های مهاجمان پرسپولیس گفت:

اتفاق مهم و خوبی که در جریان این دیدار رخ داد، گلزنی مهاجمان پرسپولیس بود. مهاجمی مثل شهریار مغانلو از نظر فنی شرایط خوبی دارد و بازیکن تازه واردی محسوب می شود و برای هماهنگی و اخت شدن با شرایط و جو پرسپولیس نیازمند زمان بود. به اعتقادم از حالا به بعد باید نگاه خاص و متفاوتی به او در پرسپولیس داشته باشیم.

این پیشکسوت پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد خوب همه بازیکنان تصریح کرد:

نقطه عطف این دیدار حضور کمال کامیابی نیا در ترکیب پرسپولیس بود، بازیکنی که در این بازی تاثیر مثبت زیادی داشت و ضمن اینکه به خوبی وظایف و مسئولیت اصلی را در ترکیب پرسپولیس اجرا کرد، گل مهم و حیاتی را نیز به ثمر رساند و مجموعه این مسائل باعث شد او به عنوان بهترین بازیکن زمین در این رقابت مهم معرفی شود.

او با اشاره به بازی بعدی پرسپولیس در این رقابت‌ها افزود:

پرسپولیس در بازی بعدی باید برابر گوای هند به میدان برود. با نمایشی که تیم گل محمدی در این دو دیدار از خود نشان داده بعید می دانم تیمی بتواند برابر پرسپولیس مقاومت کند. البته تاکید می کنم پرسپولیس نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرد و باید با همه توان و انگیزه مقابل این تیم به میدان برود. به اعتقاد من سطح فوتبال هند با کشورهایی مثل ایران، امارات و.... قابل مقایسه نیست و پرسپولیس می تواند در این دیدار از سد حریفش عبور کرده و برد شیرین دیگری را به دست آورد.

ابوالقاسم‌پور گفت:

تیم پرسپولیس سال ها است شخصیت قهرمانی را در خود ایجاد و آن را حفظ کرده است. اگرچه شاید در بعضی از بازی ها نوسان و بالا و پایین هایی داشته اما فعل خواستن به خوبی در این تیم صرف شده و پرسپولیس می تواند با اتکا به این موضوع و برنامه هایی که یحیی و همکارانش برای این تیم دارند، سال های سال در فوتبال ایران و آسیا بدرخشد. 5

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با فریده شجاعی: ناصر حجازی محبوب ترین بود ولی عابدزاده می توانست یک تیم را قهرمان کند یاسمن فرمانی | جزییات کلنجار داور بلژیکی با لژیونر ایرانی بر سر رنگ لگ + عکس ایران، تنها کشور آسیایی که استقلال - الشرطه را پخش می کند جزییات طرح سوپرلیگ اروپا؛ هر آنچه باید درباره اتحاد 12 باشگاه بزرگ اروپایی بدانید 12 باشگاه مطرح اروپایی به زودی سوپرلیگ اروپا را تشکیل خواهند داد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ابوالقاسم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۶۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ۴۵ دقیقه به شروع بازی تیم‌های تراکتور و ذوب آهن از مرحله یک شانزدهم جام حذفی باقی مانده و استقبال هواداران از این بازی اندک است.

کد خبر 6089282

دیگر خبرها

  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • پرسپولیس در پنالتی هم کامبک خورد!
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد