Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:49:04 GMT

سرمربی گوا: باید برنامه خود را مقابل پرسپولیس تغییر بدهیم

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۶۶۳۸

سرمربی گوا: باید برنامه خود را مقابل پرسپولیس تغییر بدهیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۲۱:۳۰ فردا سه شنبه در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم گوا هند می‌رود. پرسپولیس در حال حاضر با کسب ۶ امتیاز در این گروه صدرنشین است و گوا با دو امتیاز در رده دوم قرار دارد.

گوا با کسب دو تساوی برابر الریان قطر و الوحده امارات، تا الان شگفتی ساز مرحله گروهی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«خوان فراندو» سرمربی تیم گوا با اشاره به عملکرد تیمش مقابل الوحده امارات، گفت: عملکرد بازیکنانم جای تعجب ندارد چون می دانم تیمم می‌خواهد هر روز پیشرفت کند.

سرمربی گوا ادامه داد: برای من لذت بخش است که با این بازیکنان و کادر مربیگری کار می‌کنم. ما خوشحال هستیم اما فراموش نکنیم باید مقابل پرسپولیس بازی کنیم.

فراندو تاکید کرد: باید احساسات خود را کنترل کنیم. لازم است برخی از جزئیات را تکرار کنیم اما برنامه خود را برابر پرسپولیس تغییر بدهیم. باید به همین روند ادامه بدهیم زیرا این رقابت‌ها بسیار دشوار است.

کد خبر 5192529 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال گوا هند تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد مهدی طارمی قهرمانی آسیا تیم فوتبال فولاد خوزستان الاهلی عربستان تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال الشرطه عراق فرهاد مجیدی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!

به گزارش “ورزش سه”، در صورتی که ملوان و ذوب‌آهن موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شوند، جایگاه خود را در جدول بهبود خواهند بخشید. از یک سو ملوان اختلاف خود با نزدیکترین تعقیب‌کننده را به شش امتیازی افزایش می‌دهد و ذوب‌آهن نیز به رتبه ششمی امیدوار می‌شود.

نکته جالب اینکه ذوب‌آهن این هفته در مقابل استقلال قرار خواهد گرفت و در صورت کسب امتیاز سرنوشت قهرمانی را هم تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

ملوان نیز در دیدار با هوادار به دنبال کسب پیروزی خواهد بود و با کسب سه امتیاز، هوادار را دوباره در منطقه خطر قرار خواهد داد.

در این بین مهدی تارتار امید زیادی دارد تا در صورت برد مقابل هوادار، تیم تراکتور در خوزستان متوقف شود تا تیم او به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کند.

ذوب‌آهن در این هفته برای حفظ جایگاه هفتمی نیاز به کسب امتیاز از استقلال دارد وگرنه حتی ممکن است تا جایگاه دهم نیز پایین برود.

دیگر خبرها

  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • سرمربی پرسپولیس و بهترین تعریف از گل شهاب!
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)