Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، تقی‌پور مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت:۳۵۰ زندانی حدود ۱۷۰ میلیارد تومان بدهی دارند و اگر بتوانیم مبلغ ۱۲ میلیارد تومان تامین کنیم زمینه آزادی آن‌ها فراهم خواهد شد.

او در خصوص برگزاری مراسم گلریزان امسال گفت: به علت پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا جشن گلریزان امسال در ماه مبارک رمضان به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی پور گفت: خیران می‌توانند برای واریز کمک‌های نقدی خود برای آزادی زندانیان غیرعمد و محکومان مالی از طریق شماره حساب ۰۱۰۴۴۴۴۴۴۰۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۵۶۱۶۰ نزد بانک صادرات به نام ستاد دیه استان آذربایجان شرقی و یا از طریق سایت رسمی ستاد دیه استان و یا با مراجعه به دفتر ستاد دیه استان آذربایجان شرقی واقع در تبریز - بلوار استاد شهریار- بلوار گلکار - خیابان ترافیک - خیابان نصر - جنب ایستگاه شماره ۱۸ آتش نشانی با مطالعه پرونده مددجویان، زمینه‌ی آزادی آنان را فراهم و یا با شماره تلفن ۰۴۱۳۳۲۸۸۴۲۸ تماس بگیرند.

مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی درباره آزادی زندانیان نیازمند از طریق هزینه مراسم ترحیم نیز گفت: این سنت حسنه تقریبا به مدت سه سال است که در تبریز راه اندازی و به یک فرهنگ تبدیل شده است و تاکنون حدود ۱۱۰۰ خانواده هزینه برگزاری مراسم ترحیم اموات خود را برای آزادی زندانیان غیرعمد و محکومان مالی صرف کرده و موجب آزادی بیش از ۳۷۰ زندانی شده اند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد دیه آزادی زندانیان آذربایجان شرقی ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز

در این نمایشگاه شرکت‌های فعال در زمینه تولید، بازرگانی و ساخت ماشین آلات صنعت شیرینی و شکلات از ۱۱ استان و نمایندگی‌هایی از ۷ کشور محصولات و خدمات خود را عرضه کرده اند.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: تولید برای ماندگاری نیازمند کیفیت، نشان تجاری موثر و بازارسازی است.

رحمتی با اشاره به نقش نمایشگاه‌ها در توسعه شبکه بازار، ارائه هنرمندانه محصول در نمایشگاه‌ها و انعکاس رسانه‌ای نمایشگاه‌ها در بستر فضای مجازی را ضروری خواند.

وی با بیان اینکه صنعت شیرینی و شکلات آذربایجان شرقی به عنوان قطب این صنعت به جایگاه اصلی خود رسیده است صدور ۲۱۵ هزار تن محصولات صنایع غذایی و صادرات شیرینی و شکلات استان به ۷۹ کشور دنیا را نشانگر ظرفیت بالای استان در این بخش دانست.

هفدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تا هفتم اردیبهشت در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین المللی تبریز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز