Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ حاتمی عروج سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ حاتمی عروج سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت رزمنده نستوه و مجاهد سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، موجب تالم و تاسف خاطر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عرض تسلیت عروج  آن سردار والامقام  به محضر مبارک فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و آحاد کارکنان جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رزمندگان محور مقاومت و بیت شریف این عزیز سفر کرده، از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن سردار مخلص و سرافراز، رحمت و غفران الهی و همنشینی با شهدای انقلاب اسلامی  مسئلت می نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سرتیپ ستاد امیر حاتمی

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار حجازی سپاه پاسداران سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس واقع در میدان آزادی، اظهار داشت: من از خلیج فارس می‌آیم. ما هر ساله با اعزام دانشجویان دانشگاه‌های افسری به این منطقه، رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای آنها تشریح می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حماسه‌آفرینی شهیدان رئیسعلی دلواری، دریاقلی و دریابان بایندر، و همچنین اجرای عملیات پیروزمندانه «مروارید» در هفتم آذر ۱۳۵۹، گفت: ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ نیز همرزمانم در خلیج فارس با ایستادگی در برابر آمریکا، افتخار آفریدند؛ عزیزانی که پیکرشان در قعر آب‌ها باقی ماند و خون پاک آنها برای همیشه در خلیج فارس می‌درخشد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه خلیج فارس برای ما اعضای نیروی دریایی، بسیار مقدس است، افزود: اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدایی است که جانانه در آن مقطع تاریخی جنگیدند و با ایستادگی خود، اقتدار ایران اسلامی را به همه نشان دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: ما هم تلاش می‌کنیم تا این اقتدار را به شکل ویژه‌ای که در شأن ملت ایران است، به نمایش بگذاریم که البته تحقق این امر، وابسته به دعای خیر تمام مردم برای ما است.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: امروز هم ناوگروه‌های ما در آب‌های دوردست و اقیانوس‌ها در حال اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها هستند. امنیت شاهرگ اقتصادی کشور مانند دوران دفاع مقدس برقرار و پرچم زیبای کشورمان در بالاترین نقطه، برافراشته است.

در پایان این مراسم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از هنرمندان پیشکسوت کشور، پوستر روز ملی خلیج فارس رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد