Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@18:09:51 GMT

فراخوان بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۷۱۲۵

فراخوان بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی

قنبری از اعلام فراخوان بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد.

«جهانبخش قنبری» با اشاره به اینکه جشنواره قصه گویی یکی از برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که همواره مورد استقبال گسترده قرار گرفته است به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: فراخوان بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی با شعار «آینده ساختنی است» اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل کانون پرورش فری کودکان و نوجوانان استان مرکزی محورهای موضوعی جشنواره را «امیدها و آرزوها، شادی ها و غم ها» و « ایثار و از خود گذشتگی» دانست.

 

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش های ملی، بین المللی، برترین قصه گوی کشور، قصه زندگی من و بخش پادکست برگزار می شود، ادامه داد: در بخش ملی اجرای زنده قصه گویی توسط دختران و پسران 12 تا 18 سال  و زنان و مردان 18 سال به بالا و همچنین مادر بزرگ ها و پدر بزرگ ها برگزار می شود.

 

این مقام مسئول بخش بین المللی را رقابت قصه گویان برگزیده کشور و قصه گویان حرفه ای سایر کشورها دانست و ادامه داد: بخش برترین قصه گوی کشور نیز رقابت مدرسان و قصه گویان حرفه ای با جایزه ویژه 30 میلیون تومانی است.

 


قنبری به بخش قصه زندگی من اشاره کرد و ادامه داد: تولید فیلم 90 ثانبه قصه گویی با تلفن همراه، من و کرونا و دیروز غرور آفرین، فردای افتخار آفرین بخش های قصه زندگی من هستند.

 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی بخش پادکست را شامل قصه گویی، درباره قصه گویی و قصه های بومی و فولکلور دانست و اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند تا 15 خرداد ماه 1400 در سایت www.kanoonfest.ir   ثبت نام و آثار خود را ارسال کنند.

 

وی دبیرخانه استانی این جشنواره را، اراک، خیابان ادبجو خیابان شهید رضایی واحد فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی دانست.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره قصه گویی استان مرکزی اراک کودکان و نوجوانان کانون پرورش بین المللی قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد

به گزارش خبرآنلاین،این سازمان اعلام کرده است یک سوم کودکان ۱۱ ساله و بیش از نیمی از نوجوانان ۱۳ ساله در انگلستان مشروبات الکلی مصرف کرده‌اند.

ایسنا در خبری نوشت:«راشا تودی» در این گزارش به نقل از سازمان جهان بهداشت آورده است انگلیس از نظر میزان مصرف الکل در این گروه سنی در میان ۴۴ کشور در صدر قرار دارد.

گزارش جدید سازمان جهانی بهداشت میزان مصرف الکل، سیگار، سیگار الکترونیکی و ماریجوانا در میان کودکان و نوجونان را در کشورهای اروپایی، کانادا و چند کشور در آسیای مرکزی بررسی کرده است.

این سازمان با تاکید بر اینکه مصرف الکل می‌تواند به مغز کودکان آسیب برساند، هشدار داد متاسفانه این امر در بسیاری از کشورهای مورد بررسی عادی شده و سلامت کودکان و نوجوانان نادیده گرفته می‌شود و از کشورها خواست تا اقدامات بیشتری برای محافظت از کودکان در برابر این مواد و نوشیدنی‌های مضر انجام دهند.

تحقیقات نشان می‌دهد که هر چه کودکان زودتر مصرف الکل را شروع کنند، با مشکل جدی‌تری در سنین بالاتر روبرو می‌شوند.

در حالی که این سازمان بهداشتی بین‌المللی از افزایش گرایش کودکان و نوجوانان انگلیسی به مصرف الکل ابراز نگرانی کرده، چند روز پیش نیز مقامات بهداشتی انگلیس نسبت به رشد سرسام‌آور موارد بستری کودکان و نوجوانان در بیمارستان‌های این کشور به خاطر عوارض ناشی از سیگارهای الکترونیکی هشدار دادند.

دکتر «تدروس ادهانوم قبریسوس»، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت نیز پیش‌تر در این رابطه هشدار داده بود: در حال حاضر کودکان و نوجوانان در سنین پایین در برخی کشورهای ثروتمند در دام مصرف سیگارهای الکترونیکی افتاده‌اند و ممکن است که این نسل به نیکوتین گره بخورند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901432

دیگر خبرها

  • این کشور رکورددار سوء مصرف الکل در کودکان و نوجوانان شد
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است