Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:11:22 GMT

زهرا نعمتی: اردوی ترکیه تجربه خیلی خوبی بود

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۷۷۳۹

زهرا نعمتی: اردوی ترکیه تجربه خیلی خوبی بود

بانوی ملی‌پوش تیراندازی با کمان از شرایط اردوی ترکیه و تمرین در کنار ورزشکار ۶ کشور اروپایی تمجید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، زهرا نعمتی در خصوص اردوی ترکیه و آخرین وضعیت تمرینی کمانداران اظهار داشت: اردوی ترکیه به جهاتی خیلی خوب بود، زیرا ما یک تمرین تدارکاتی قبل از مسابقه داشتیم و در شرایط خوبی با رقبا دست و پنجه نرم کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اردو 5 کشور اروپایی به همراه ترکیه که در واقع رقیبان اصلی ما محسوب می‌شدند، حاضر بودند.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان ایران واقعا خیلی خوب کار کردند. چند بار رکوردهایی که داشتیم، خیلی خوب بود و من فکر می‌کنم که اوج عملکرد ورزشکاران کشورمان بود.

بانوی ملی‌پوش تیراندازی بان کمان درباره شرایط خودش گفت: شرایطم خیلی خوب بود و رکوردهای خیلی خوبی را به ثبت رساندم و خیلی معقول بود. من حتی در یکی از مسابقاتی که برگزار شد، نفر اول شدم. سایر ورزشکاران نیز رتبه‌های خوبی کسب کردند؛ به‌طوریکه در پسران صادق اشرفی اول شد و همچنین میلاد وزیری و رضا شعبانی به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

نعمتی عنوان کرد: این اردو تجربه خیلی خوبی بود. البته در روز مسابقات به دلیل باد شدیدی که وجود داشت، نتایج خیلی متفاوت به نسبت تمرینات شد. در واقع دیگر چیزی قابل پیش‌بینی نبود و شرایط سخت شد، اما خودم سعی کردم عملکرد خوبی داشته باشم. به هر حال به دلیل شرایط سختی که پیش آمد، کار کمی مشکل و کارم به چالش کشیده شد. در مجموع خیلی اردوی خوب و همچنین مسابقه خوبی بود.

وی خاطرنشان کرد: ما توانستیم بعد از مدت‌ها خودمان محک بزنیم. شرایط سختی در بحث کرونا بود و رعایت پروتکل‌ها و .. باید صورت می‌گرفت که تمرکز ورزشکاران بهم می‌ریزد و آنها شرایط جدیدی را تجربه می‌کنند، ولی فکر می‌کنم لازم بود که چنین شرایطی را تجربه کنیم. امیدوارم که بتوانیم این تجربیات را در مسابقات بعدی به کار بگیریم.

وزیری: اردو و تورنمنت ترکیه برای کمانداران مفید بود/ رفته رفته شرایط همه ما در حال بهبود است

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی با کمان زهرا نعمتی تیراندازی با کمان زهرا نعمتی اردوی ترکیه خیلی خوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و تیم ملی والیبال ایران برای حضور پرقدرت در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

ملی‌پوشان تمرینات خود را از ۱۸ فروردین ماه آغاز کردند و از روز دهم اردیبهشت ماه این تمرینات با لیست ۱۸ نفره پائز، فاز جدی‌تری به خود گرفت. در ادامه این تمرینات، امروز یک اتفاق جالب توجه رخ داد. دز این تمرین موریس موتا پائز ملی‌پوشان را سورپرایز کرد. سرمربی تیم ملی برخلاف روال همیشه که تمرینات بدنسازی در نوبت صبح انجام می‌شد، دستور داد که بازیکنان در تمرین عصر به جای تمرینات توپی، مشغول حرکات بدنسازی شوند.

پائز که این روز‌ها با وسواس بیشتری تمرینات تیم ملی را دنبال می‌کند، به خاطر اختلاف ساعت بین ایران و برزیل دست به تغییر برنامه تمرینی زد تا بازیکنان تیم ملی به این شکل تا حدودی با تغییرات زمانی وفق پیدا کنند.

علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند.

دیگر لژیونر‌های تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌ها هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بزرگداشت مرحومه زهرا شجاعی در بیت آیت‌الله صانعی
  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • پائز ستاره‌های تیم ملی را سورپرایز کرد
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد