Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@06:27:09 GMT

حماس هم درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۸۴۶۷

حماس هم درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی درگذشت سردار حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، را به ایشان تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

ما در جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با نهایت تأثر و تألم و با رضایت به قضا و قدر الهی، خبر درگذشت ژنرال محمد حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، را دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از درگاه خداوند مسئلت داریم ایشان را مشمول عفو و مغفرت خویش قرار داده و درجاتشان را عالی گرداند و در بهشت برین خویش جای دهد و به شما نیز در این مصیبت صبر جمیل و اجر جزیل عطا فرماید.

ما در جنبش حماس ضمن تسلیت خالصانه خدمت حضرتعالی، فرماندهی نیروی قدس، خانواده بزرگوار ایشان و عموم ملت دوست و برادر ایران، از مواضع گرانقدر ایشان در حمایت از ملت و مقاومت قهرمان فلسطین و نقش بارز ایشان در همبستگی با ملت فلسطین و قضیه عادلانه آن تقدیر کرده و ارج می‌نهیم.

از خداوند بزرگ و توانا مسئلت داریم ژنرال محمد حجازی را مشمول رحمت و مغفرت واسعه خویش قرار داده و به ما و جنابعالی و خانواده ایشان و تمامی برادرانمان در جمهوری اسلامی ایران صبر جمیل و اجر جزیل عطا فرمایند. انا لله و انا الیه راجعون.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنبش حماس سردار حجازی محور مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است:

إنّالله و إنّاالیه راجعون
 
رحلت عالم فاضل و روحانی با اخلاص مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری رضوان الله تعالی علیه، موجب تألم و تأثر شد.

آن عالم انقلابی و از علمای بنام اهل سنت استان کرمانشاه، عمر خود را در راه خدمت به اسلام و آرمان های انقلاب و تقریب و وحدت بین امت اسلام سپری نمود و در طول بیش از چهل سال مجاهدت در سنگر امامت جمعه جوانرود منشأ خدمات بسیاری برای مردم منطقه بودند.
 
اینجانب درگذشت آن روحانی بزرگوار را به خانواده محترم معزا، جامعه اهل سنت استان کرمانشاه به ویژه مردم شریف جوانرود و تمامی شاگردان و دوستداران ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند