Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مرکز پیش بینی خراسان رضوی گفت: بارشهای پراکنده رگباری باران همراه با وزش باد طی امروز به ویژه در شمال و مرکز استان خراسان رضوی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، زهرا آهنگرزاده افزود: این بارشهای پراکنده عصر امروز و امشب همراه با ناپایداریهای جوی و رعد و برق  رخ خواهد داد.

وی اضافه کرد: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و با احتمال بروز خسارت، خراسان رضوی به ویژه مناطق شمال غرب و بخشهای شرقی این استان را در بر می گیرد و تا پایان هفته جاری به صورت متناوب ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مرکز پیش بینی خراسان رضوی با اشاره به افزایش چند درجه ای میانگین دمای هوا در خراسان رضوی طی روزهای آینده گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۷ درجه سلسیوس پیش بینی شده است.

آهنگرزاده افزود: ریوش با کمینه دمای هوای ۶ درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای هوای ۳۱ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش های رگباری خراسان رضوی پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین داده‌های هواشناسی، سامانه بارشی که روز گذشته هشدار نارنجی شماره ۰۴ در خصوص آن صادر گردید؛ امروز (دوشنبه) و فردا جو منطقه را تحت تأثیر داشته به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که غالباً در نیمه غربی از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود؛ بخصوص طی ساعاتی از امروز تا صبح فردا و در مناطق مذکور، با رگبار پراکنده تگرگ، آبگرفتگی معابر و رواناب نیز همراه خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز چهارشنبه با تضعیف شرایط ناپایدار، بارش قابل توجهی برای سطح استان پیش بینی نمی‌شود.

به گفته زورآوند از روز پنجشنبه تا شنبه هفته آینده، روند افزایش دمای هوا، مهمترین پدیده مورد انتظار در جو استان خواهد بود.

کد خبر 6098807

دیگر خبرها

  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • وزش باد شدید همراه با افزایش ابر در برخی نقاط استان قم
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است
  • تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در خراسان رضوی/افزایش سرعت وزش باد پیش بینی شده است