Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@10:27:05 GMT

ونزوئلا دومین پرداخت به «کواکس» را انجام می دهد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۸۹۵۸

ونزوئلا دومین پرداخت به «کواکس» را انجام می دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد که دولت این کشور امروز دوشنبه دومین بخش پرداختی به کواکس را برای دریافت ۱۱ میلیون دوز واکسن کرونا انجام می دهد.

کواکس، نهاد هماهنگ کننده تهیه واکسن زیر نظر سازمان بهداشت جهانی است. بر اساس این گزارش، مادورو ضمن محکوم کردن تحریم‌های غیر قانونی اقتصادی، مالی و تجاری آمریکا به عنوان مانعی در مسیر دستیابی به واکسن کووید -۱۹، از تامین واکسن مورد نیاز شهروندان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در انتقاد از فشار حداکثری آمریکا گفت: واشنگتن با تهدید شرکت‌های توزیع کننده واکسن به مجازات و تحریم، جنگ خود علیه ونزوئلا را تشدید کرده است.

مادورو همچنین از تکمیل پرداختی (۱۲۰ میلیون دلار) ۱۱ میلیون دوز واکسن در قالب برنامه «کواکس» زیر نظر سازمان جهانی بهداشت خبر داد.

رئیس جمهور ونزوئلا، در انتقاد از احتکار واکسن توسط برخی کشورها گفت: ۸۷ درصد مجموع واکسن‌ها در اختیار تعداد انگشت شماری از کشورها بوده و ۲۶ کشور حتی یک دوز واکسن دریافت نکرده و هیچ چشم اندازی برای دسترسی به آن ندارند.

کد خبر 5192716 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: نیکلاس مادورو ونزوئلا کوواکس ویروس کرونا ایالات متحده امریکا عراق روسیه ایران افغانستان رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه جو بایدن عربستان سعودی اوکراین لبنان برجام ناتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • مراسم معارفه رایزن فرهنگی جدید ایران در ونزوئلا
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • آمریکا از تحریم یک گردان اسرائیلی عقب نشینی کرد
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران