Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: روزانه بیش از ۳۰۰ تن مرغ کشتار روز و منجمد برای تعادل بازار استان توزیع می شود تا کمبود این کالا در خوزستان برطرف شود و قیمت مرغ به تعادل برسد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه یکشنبه در پنجمین جلسه ستاد تنظیم بازار خوزستان در سال جدید که با حضور مسوولان مربوطه برگزار شد، اظهار کرد: ۲۰۰ تن مرغ روزانه در خوزستان کشتار می شود که روانه بازار می شود و ۷۵ تن مرغ نیز از استان های معین مثل لرستان، ایلام و بوشهر به سهمیه استان اضافه می شود و مقرر شده روزانه ۳۰ تن مرغ منجمد نیز در استان توزیع شود که در مجموع بالغ بر ۳۰۰ تن مرغ را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر تشکیل کارگروهی برای نظارت بر توزیع مرغ در استان گفت: این کارگروه چرخه توزیع و عرضه مرغ را به صورت کاملا دقیق رصد می کند.

استاندار خوزستان همچنین با بیان اینکه در بخش کالای اساسی هیچ کمبودی در استان وجود ندارد، افزود: شکر، برنج و روغن به اندازه کافی در بازار استان وجود دارد اما  دو نرخی بودن شکر در بخش مصرف خانوار و صنف و صنعت موجب سوء استفاده دلالان شده است.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: ذخایر روغن و برنج در استان مناسب است و در صورت نیاز سازمان صمت خوزستان از وزارتخانه در خواست سهمیه می کند.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه خروج مرغ از استان تخلف محسوب می شود، اضافه کرد: باید حکم قاچاق برای محموله های مرغ که از استان خارج می شوند، صادر شود تا همچون اموال تملیکی ضبط شده و در بازار به فروش برسد.

استاندار خوزستان در پایان همچنین از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی خواست با متخلفان در رابطه با عرضه مرغ برخورد جدی داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری خوزستان دلالان برنا خوزستان سازمان صمت خوزستان توزیع مرغ تن مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذری به بازار تاریخی وکیل در شهر شیراز + فیلم

شهر شیراز در استان فارس واقع شده است و به عنوان یکی از زیباترین شهر‌های گردشگری ایران محسوب می‌شود. بازار وکیل یکی از مکان های تاریخی و دیدنی این شهر محسوب می شود که قدمت آن به دوران زندیه باز می‌گردد و معماری خاص بازار وکیل، یکی از علت‌های شگفتی گردشگران در بازدید از این بازار قدیمی است.

شهروندخبرنگار ما فیلمی از این بازار تاریخی را به نمایش گذاشته است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

فیلمی از مسجد وکیل بازمانده‌ای از دوران زندیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده خواهی مسئولان و دلالان
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • گذری به بازار تاریخی وکیل در شهر شیراز + فیلم
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان
  • خریداران مسکن این هشدار را جدی بگیرند؛ این‌جا قیمت مسکن کاذب است
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟