Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@02:17:17 GMT

ستار همدانی: حال همه تیم های ایرانی در آسیا خوب است

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۸۹۸۶

ستار همدانی گفت: وقتی حاشیه های تیم های بزرگ جمع شود، مسائل فنی بهتر خودش را نشان می دهد. اکنون استقلال با توجه به نفراتی که در اختیار دارد، دست هر مربی را باز می گذارد که بتواند تغییر تاکتیک بدهد و شیوه بازی را عوض کند

ستار همدانی در خصوص پیروزی استقلال برابر الشرطه صحبت هایی را انجام داده است.

به گزارش طرفداری، ستار همدانی، پیشکسوت استقلال در مورد شرایط 4 تیم حاضر از ایران در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا 2021 به برنامه صبح و ورزش رادیو ورزش گفت:

خدا را باید شکر کرد که این دوره حال همه تیم های ما در آسیا بسیار خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود مشکلات عدیده ای که فوتبال ما دارد، همه تیم ها توانستند روی این بازی ها متمرکز شوند. محرومیت از میزبانی باعث شد بازیکنان انگیزه مضاعفی داشته باشند و از حیثیت فوتبال کشورمان بیشتر دفاع کنند. 

او با اشاره به اینکه استقلال تبدیل به یک تیم متحد و همدل شده است گفت:

وقتی حاشیه های تیم های بزرگ جمع شود، مسائل فنی بهتر خودش را نشان می دهد. اکنون استقلال با توجه به نفراتی که در اختیار دارد، دست هر مربی را باز می گذارد که بتواند تغییر تاکتیک بدهد و شیوه بازی را عوض کند. 

همدانی درباره دیدار استقلال و الشرطه گفت:

یک اتفاق بسیار خوبی که در این بازی افتاد، این بود که بعد از ایجاد تراکم دفاعی تیم عراقی، بازیکنان ما بسیار با حوصله فوتبال بازی کردند. اصلاً عجله ای برای پاس دادن نداشتند و به بازی خیلی سرعت دادند. تنها چیزی که می تواند لایه های دفاعی را باز کند، سرعت دادن در این لایه هاست. 

ستار همدانی افزود:

دقت و سرعت در پاس ها و جاگیری فورواردهای ما در لایه های دفاعی این نوید را به من داد که استقلال با تمرکز بالا بازی می کند. خدا را شکر بازی بدون حاشیه را تماشا کردیم. در نهایت این پیروزی را به فوتبال کشورمان و هواداران استقلال تبریک می گویم. 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با فریده شجاعی: ناصر حجازی محبوب ترین بود ولی عابدزاده می توانست یک تیم را قهرمان کند یاسمن فرمانی | جزییات کلنجار داور بلژیکی با لژیونر ایرانی بر سر رنگ لگ + عکس الشرطه - استقلال؛ بردی که به کادر فنی آبی ها اعتبار می دهد | تحلیل بازی حذف تمامی تیم های حاضر در سوپرلیگ اروپا از لیگ های داخلی / تلگراف پاری سن ژرمن، فاتح لیگ قهرمانان اروپا؛ رم-ویارئال در فینال لیگ اروپا / ادعای ABC

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ستار همدانی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۸۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران ایرانی مسافر ریاض شدند

به گزارش "ورزش سه"، ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران جهت حضور در این سمینار دعوت کرد.

امیر عرب براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فر و مرتضی منصوریان 7 داوری هستند که در این سمینار حضور خواهند داشت.

لازم به توضیح است، سمینار ای اف سی از 24 تا 28 جون 2024 (4 تا 8 تیرماه) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

در این سمینار همچنین کلاس‌های وی ای ار و آزمون اتاق وی ای ار نیز برگزار خواهد شد.

این در حالی است که به‌زودی داوران لیگ نخبگان نیز انتخاب خواهند شد و احتمالا دو داور از ایران در این مسابقات حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • حضور ناظر ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند