Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علیرضا مسلم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روند بستری بیماران کرونایی سبزوار همچنان صعودی است و به طور میانگین روزانه ۲۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بستری می شوند.

وی اضافه کرد: شمار بیماران کرونایی بستری سبزوار در دوره اوجگیری موج سوم حدود ۲۴۰ بیمار بود که هم اینک با بستری ۲۱۰ بیمار و ۳۰ بیمار مبتلا در مرحله درمان سرپایی، وضعیت شهرستان سبزوار مشابه آبان ماه سال گذشته شده است

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: همچنین تعداد بیماران ویزیت شده در مراکز ۱۶ ساعته حوزه زیر پوشش نسبت به قبل از تعطیلات نورزوی نیز پنج برابر افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلم افزود: عادی انگاری و عدم توجه به هشدارها در زمینه رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی این شهرستان را در وضعیت قرمز کرونایی قرار داده است.

وی با بیان این که ویروس جهش یافته کرونا سرعت سرایت بیشتری دارد ادامه داد: در شرایطی که تعداد بیماران کرونایی بستری شده و مرگ میر آنها نسبت به روزهای اخیر افزایش یافته تنها راه برون رفت از این بحران، رعایت دقیق محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی است.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای، خوشاب و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه اعلام کرد که با فوت ۴۰۵ تن دیگر از هموطنان مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جانباختگان این بیماری در ایران به ۶۶ هزار و ۷۳۲ تن رسیده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی سبزوار سبزوار پروتکلهای بهداشتی خوشاب جغتای داورزن جوین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی سبزوار سبزوار ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی سبزوار سبزوار پروتکلهای بهداشتی خوشاب جغتای داورزن جوین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی