Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@17:45:01 GMT

رونمایی از دستیار جدید فکری (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۹۲۹۵

معین دلاوری جدیدترین دستیار فکری است که به کادرفنی او در نفت مسجدسلیمان اضافه شد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از جدایی مجتبی حسینی از نفت مسجدسلیمان، مدیران این تیم داریوش یزدی را به خدمت گرفتند که او نیز پس از مدت کوتاهی از جمع مسجدسلیمانی ها جدا شد و تا اینکه محمود فکری به عنوان سومین سرمربی این تیم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فکری که نیم فصل نخست ناامید کننده ای را در استقلال پشت سرگذاشت، پس از حضور در تیم سابقش، حنیف عمران زاده و سعید لطفی را به عنوان دستیاران خود در این تیم انتخاب کرد. هر چند که فکری قصد داشت تا صمد مرفاوی را نیز با خود به مسجدسلیمان ببرد ولی او از حضور در نفت انصراف داد.


حالا پس از درخواست فکری، از جدیدترین دستیار او نیز رونمایی شده است. معین دلاوری که سابقه فعالیت در تیمهای استقلال، تیم ملی جوانان، سپیدرود، اکسین، نساجی و... را در کارنامه خود دارد، به عنوان جدیدترین کادرفنی نفتی ها معرفی شده است.


نفت پس از حضور فکری در رأس کادرفنی، موفق شد سپاهان را در اصفهان با تساوی بدون گل متوقف کند. تیم او در بازی هفته بیست و یکم روز پنج شنبه به مصاف مس رفسنجان می رود.

 

محمود فکری (سرمربی) نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمود فکری سرمربی نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • سپاه پاسداران به سرمایه ملی و جهان اسلام تبدیل شد
  • «انعکاس شیطان» آماده نمایش شد/ حضور «پیام خصوصی» در کانادا
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد