Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@09:32:14 GMT

خرید مستقیم دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل از تصفیه آسا

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۳۹۳۳۶

خرید مستقیم دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل از تصفیه آسا

حتما اطلاع دارید که خرید اینترنتی لوازم خانگی بدون واسطه و با خرید مستقیم از نمایندگی فروش میتواند هم در مقرون به صرفه تر بودن قیمت و هم در خدمات پس از فروش تاثیر بسزایی بگذارد... - اخبار بازار -

حتما اطلاع دارید که خرید اینترنتی لوازم خانگی بدون واسطه و با خرید مستقیم از نمایندگی فروش میتواند هم در مقرون به صرفه تر بودن قیمت و هم در خدمات پس از فروش تاثیر بسزایی بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شرکت تصفیه آسا مرکز فروش و نمایندگی معتبر انواع دستگاه تصفیه آب اصل تایوان مینروا Minerva در ایران میباشد که به ارائه انواع آب تصفیه کن های خانگی اسمز معکوس Reverse Osmosis زیر سینکی در سراسر ایران میپردازد و شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از مشخصات و قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی   تصفیه آسا   با کارشناسان فروش شرکت 02177167717 تماس حاصل فرمایید.

با توجه به آلودگی های موجود در لوله کشی آب شهری که برخی از آنها عبارت اند از نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم، آهک، رسوبات و گل و لای و شن و ماسه و کلر قطعا استفاده و خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال و استاندارد به یک ضرورت برای افزایش سلامت و سطح سیستم ایمنی بدن انسان تبدیل شده است.

از آنجایی که آب مایع حیات بوده و بیشترین ماده ای است که انسان در طول شبانه روز با آن به صورت خوراکی سر و کار دارد، سلامت آب آشامیدنی امری ضروری و بسیار مهم است.

با این حال استفاده از یک دستگاه تصفیه آب خانگی درجه یک با برند مینروا Minerva، که پرفروش ترین و معروف ترین دستگاه آب تصفیه کن موجود در بازار ایران محسوب میشود میتواند کیفیت آب آشامیدنی شما عزیزان را به طرز قابل توجهی افزایش داده و باعث کاهش سختی آب آشامیدنی به میزان استاندارد و نرمال سلامت بدن انسان شود.

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب تایوانی

همانطور که میدانید انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از میان برندهای معتبر تصفیه آب شرکت تصفیه آسا میتواند کیفیت آب خروجی شرب شما را به طرز چشم گیری افزایش داده و سلامت بدن شما عزیزان را تضمین کند. به همین منظور بهترین دستگاه تصفیه آب که مارک مینروا Minerva تایوان هست در کنار بررسی انواع دیگر برندهایی نظیر سافت واتر Soft Water، سی سی کا CCK و آکوا کلر Aqua Clear در این مطلب در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد تا بهترین مارک دستگاه تصفیه آب مناسب منزل خود را طبق مشخصات فنی دستگاه ها بررسی و انتخاب نمایید.

دستگاه تصفیه آب مینروا

یکی از نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب مینروا و در واقع از مزایای مارک مینروا این است که محصولات Minerva توسط نمایندگی انحصاری شرکت تصفیه آسا عرضه شده و علاوه بر دارا بودن گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات، گارانتی و تضمین قیمت در سراسر ایران نیز توسط تصفیه آسا به شما عزیزان ارائه میگردد.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا Minerva در شرکت تصفیه آسا و در سراسر ایران یکپارچه بوده و شما عزیزان در هر شهری با خیال راحت و یک قیمت مقرون به صرفه انواع مدلهای بهترین مارک دستگاه تصفیه آب در ایران را خریداری مینمایید.

سیستم تصفیه ی آب آشامیدنی محصولات مینروا اسمز معکوس آر او بوده که آلاینده های آلوده موجود در آب آشامیدنی را تا ابعاد 0,0001 میکرون به صورت کاملا حرفه ای و قدرتمند حذف و تصفیه کامل مینماید.

عملکرد دستگاه تصفیه آب مینروا به این شکل است که در مراحل اول تا سوم فیلتر تصفیه آب، املاح درشت همچون شن و ماسه و گل و لای و رسوبات بزرگتر از 5 میکرون همچون زنگ لوله از آب آشامیدنی شهری حذف و تصفیه میگردند. کلر و مواد جانبی کلر همچون کلرامین نیز در مراحل دوم و سوم کربن فعال گرانول توسط فیلترهای دانه ای کربن اکتیو از آب شهری جذب میشوند. روش حذف کلر از آب آشامیدنی توسط دستگاه های مینروا به صورت آزادسازی انواع یون مثبت و منفی است و هیچ گونه فرآیند شیمیایی در تصفیه ی آب انجام نمیشود تا برای سلامت بدن انسان مضر نباشد.

قلب اصلی محصولات مینروا Minerva تایوان، فیلتر ممبران اسمز معکوس Memberane Filter است که توسط 13 لایه ریزبافت از غشای اسمزی، املاح بسیار ریز همچون نیترات را از آب آشامیدنی حذف نموده و به پساب فاضلاب هدایت مینماید. حذف این املاح بسیار ریز باعث کاهش سختی آب آشامیدنی و حفظ آن بین 30 الی 90 میشود که توسط سازمان جهانی بهداشت NSF، بهترین سختی آب برای آشامیدن است.

با خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا، در واقع شما صاحب یک دستگاه آب شیرین کن خانگی میشوید زیرا در فیلتر مرحله پنجم پست کربن خطی بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی بهبود میابد. فیلتر مینرال معدنی ساز مرحله ششم نیز وظیفه حفظ املاح مفید همچون کلسیم، منیزیم، سدیم، بی کربنات در آب آشامیدنی را دارد. این املاح مفید توسط سنگ های Dolomite در آب نگهداری میگردند تا سختی تی دی اس TDS آب نیز بیش از اندازه کاهش پیدا نکند.

فیلتر مرحله هفتم یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی تصفیه شده با افزایش سطح PH آب و نگهداری آن بین 7.5 الی 9، سطح اسیدی آب آشامیدنی را کاهش داده و از مضرات نوشیدن آب اسیدی جلوگیری مینماید. از خواص نوشیدن آب قلیایی افزایش سطح سیستم ایمنی بدن انسان و دارا بودن خواص بسیارقوی آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی است.

فیلتر مرحله هشتم آنتی باکتریال اکسیژن ساز مینروا با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب، به حذف باکتری های مضر آب پرداخته و باعث حفظ بدن در حالت هیدراته در طول شبانه روز میشود.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر

تصفیه آب سافت واتر Soft Water از دیگر مارک های معروف بازار ایران است که مونتاژ ایران قطعات تایوان و قطعات چین در انواع مدل های مختلف در بازار و مراکز فروش معتبر تصفیه آب عرضه میشود. سیستم های تصفیه آب سافت واتر عبارت اند از مدل های اسمز معکوس، مدل های بدون پمپ و مخزن اولترافیلتراسیون UF، مدلهای اسمز معکوس لامپ یو وی دار RO+UV که برای آب چاه خانگی مورد استفاده قرار میگیرند.

خرید دستگاه تصفیه آب سافت واتر نیازمند بررسی فراوان به لحاظ کیفیت و قیمت دارد و حتما میبایست از نمایندگی فروش تصفیه آب که به صورت تخصصی به عرضه محصولات سافت واتر بپردازد این محصول را تهیه نمایید. رنج قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر نیز بین 700 هزار تومان تا 2 میلیون و 500 هزار تومان متغییر است.

دستگاه تصفیه آب سی سی کا

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی CCK از رنج 1 میلیون تومان در مدل های الترافیلتراسیون بدون پمپ و مخزن شروع شده در تا 3 میلیون تومان مدلهای اسمز معکوس پمپ و مخزن دار زیرسینکی آن در مراکز و بورس فروش تصفیه آب ایران یافت میگردد.

کیفیت محصولات سی سی کا، بسته به شرکت عرضه کننده متغییر بوده و قبل از خرید محصولات سی سی کی، حتما میبایست معتبر بودن شرکت فروشنده و عرضه کننده محصولات سی سی کا را بررسی نمایید. انواع آب تصفیه کن خانگی CCK توسط نمایندگی تصفیه آسا نیز با قیمت های مقرون به صرفه و اقتصادی عرضه میشود که میتوانید در سایت تصفیه آسا این محصولات را به همراه مشخصات فنی و قیمت تصفیه آب سی سی کا مشاهده نمایید. مدل های سی سی کا عبارت اند از 6 مرحله ای معدنی ساز CCK، هفت مرحله ای یونیزه قلیایی کننده CCK، هشت مرحله ای اکسیژن ساز CCK RO8_ORP که هر کدام عملکرد خاص خود را دارند.

دستگاه تصفیه آب آکوا کلر

از دیگر مارکهای معروف و معتبر آب تصفیه کن در ایران، میتوان به برند آکوا کلر Aqua Clear اشاره نمود که سابقه طولانی در عرضه و فروش و ارائه خدمات در بازار ایران دارد. تصفیه آسا انواع مدل های آب تصفیه کن آکوا کلر که عبارت اند از دستگاه شش مرحله ای آکوا کلیر، دستگاه هفت مرحله ای آکوا کلیر، دستگاه هشت مرحله ای آکوا کلیر را در نمایندگی فروش خود با بهترین قیمت عرضه مینماید.

قیمت دستگاه تصفیه آب اصل تایوان

همانطور که اشاره کردیم خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال از تصفیه آسا، با انتخاب انواع مدل های برند مینروا اصل تایوان امکان پذیر است که در جشنواره های فروش ویژه تصفیه آسا به همراه خدمات ارزنده نصب و ارسال رایگان و امکان خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب تایوانی ارائه و عرضه میشوند. قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل Tasfiyeasa.com از رنج دو میلیون و پانصد هزار تومان تا چهار میلیون تومان متغییر است که توسط کارشناسان فروش تصفیه آسا شماره 02177167717 میتوانید به صورت 24 ساعته شبانه روزی برای مشاوره خرید دستگاه تماس حاصل فرمایید تا طبق منطقه، نیاز و بودجه مد نظر شما، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی به شما عزیزان معرفی گردد.

تصفیه آسا، نمایندگی معتبر فروش تصفیه آب

شرکت تصفیه آب تصفیه آسا با ارائه انواع محصولات تایوانی مینروا، نمایندگی فروش تصفیه آب خانگی در ایران بوده که به صورت تخصصی به ارائه خدمات فروش و سرویس دستگاه تصفیه کننده آب خانگی میپردازد. تصفیه آسا با سابقه طولانی در زمینه عرضه انواع دستگاه تصفیه آب خانگی درجه یک، محصولات خود را به همراه گارانتی طلایی عرضه نموده و از مزایای خرید و انتخاب دستگاه های شرکت تصفیه آسا، دارا بودن نماد اصالت و استاندارد جهانی بهداشت است که دستگاه های تصفیه آسا طبق گواهی بین المللی کیفیت آب آشامیدنی Water Quality، آب شهری را به آب آشامیدنی تصفیه شده کاملا سالم و استاندارد سلامت بدن انسان تبدیل مینمایند.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه تصفیه آب تایوانی دستگاه تصفیه آب خانگی قیمت دستگاه تصفیه آب خرید دستگاه تصفیه آب نمایندگی فروش مقرون به صرفه عبارت اند آب آشامیدنی مینروا Minerva آب تصفیه کن اسمز معکوس شما عزیزان سافت واتر سلامت بدن بدن انسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان

در بین تمام استان‌های ایران، شهر تهران دارای بیشترین جمعیت بوده و از این جمعیت بزرگ، منطقه ستارخان یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مناطق است. این منطقه به دلیل دسترسی‌های آسان و موقعیت متمایز، همواره تقاضای بسیاری برای خرید و اجاره خانه دارد.

خرید آپارتمان در ستارخان می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای افرادی با سلیقه‌های متنوع باشد. این منطقه از قدیمی‌ترین و تاریخی‌ترین مناطق تهران بوده و در منطقه 2 واقع شده است. این منطقه ارتباط فراوانی با دیگر مناطق تهران شامل مرکز و غرب شهر تهران دارد. همچنین، ستارخان به سه بخش کوچک‌تر به نام‌های شهرآرا، دریان نو و تهران ویلا تقسیم می‌شود. از مزیت‌های این منطقه می‌توان به اصول شهرسازی برتر و فضای آرام و دلپذیر اشاره کرد که باعث اهمیت و جذابیت این منطقه شده است.

اگر قصد خرید خانه دارید، این منطقه برایتان بسیار مناسب است. این منطقه به عنوان یک منطقه شاد و سرزنده شناخته می‌شود و با گذشت زمانی بیش از 40 ساله، جایگاه ویژه‌ای در قلب تهران دارد. یک منطقه مناسب برای زندگی، باید دارای آب و هوای خوب، امکانات رفاهی کامل، دسترسی آسان و مراکز خدماتی مناسب باشد. ستارخان تمام این خصوصیات را دارا بوده و به همین دلیل، خرید یا اجاره آپارتمان در این منطقه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مزایای خرید آپارتمان در ستارخان

خرید ملک در ستارخان به کمک مجموعه املاک خاورمیانه مزایای بسیاری دارد. در این منطقه، خانه‌ها بافت جدید و زیبایی دارند و به وضوح جهان مدرن امروزی را به نمایش می‌گذارند. به علاوه این، خیابان‌های شلوغ و خلوت به خوبی کنار هم قرار گرفته‌اند و این منطقه را به یک ترکیب منحصر به فرد و دلپذیر تبدیل کرده‌اند. مزایای خرید آپارتمان در ستارخان شامل موارد زیر است:

رعایت اصول شهرسازی دسترسی آسان به مکان‌های مختلف وجود بازارچه‌های سنتی و مراکز خرید خیابان‌های دنج و آرام

همچنین، این منطقه دارای دو پمپ بنزین نزدیک است و امکانات حمل و نقل عمومی مناسبی دارد. از آنجایی که ستارخان در حال توسعه بوده، ارزش سرمایه گذاری در آن بالا است و امکان دارد که باعث افزایش ارزش ملک شما شود. اما نکته مهم دیگر این است که این منطقه به عنوان یک منطقه مسکونی امن شناخته می‌شود و ساکنان احساس امنیت و آرامش بیشتری خواهند داشت. بنابراین، با توجه به تمام این موارد، خرید آپارتمان در ستارخان یک انتخاب عالی و بی‌نظیر برای شما خواهد بود.

بررسی تاریخچه محله ستار‌خان

در گذشته، منطقه‌ای که امروزه به نام ستارخان شناخته می‌شود، با نام معروف برق آلستوم شناخته می‌شد. این نام از گذشته‌ای دور به دانشمند خارجی به نام آلستوم نسبت داده می‌شد، که بانی کارخانه برقی در این منطقه بود. تاریخچه این منطقه به اوایل دوران انقلاب برمی‌گردد. در آن زمان، نام این منطقه به ستارخان تغییر کرد؛ به افتخار شجاعت یکی از سرداران جنبش مشروطه که به این نام شهرت یافت. این منطقه، به‌جز برجستگی ساختمانی، خانه‌های ویلایی نیز دارد که جلوه‌ی زیبایی را به این منطقه اضافه می‌کنند.

محله ستارخان منطقه چند تهران است؟

ستارخان، یکی از مناطق زیبا شهر تهران بوده که در منطقه ۲ شهرداری واقع شده است. این منطقه دارای دسترسی آسان به بزرگراه‌های مهمی از جمله جلال آل احمد، آزادی، یادگار امام و چمران است. یکی از ویژگی‌های مهم ستارخان، سرزندگی و نشاط آن است.

در هنگام خرید خانه در این منطقه، لازم است به خیابان‌های پررونق آن توجه کنید و از خیابان‌های خلوت فاصله بگیرید. در این منطقه مراکز اداری متعددی وجود دارد و محله‌هایی همچون دریان نو، شهرآرا، حبیب الله و پاتریس لومومبا برای معاملات ملکی محبوب هستند.

خرید آپارتمان در ستارخان، به ویژه در نزدیکی گیشا و کوی نصر نیازمند بودجه بالاتری است. اگر به دنبال یک منطقه معتبر و آرام برای سکونت در تهران هستید، ستارخان گزینه عالی‌ای خواهد بود.

مراکز خرید موجود در محله ستارخان

اگرچه ستارخان با واقع شدن در محله صادقیه، فرصت خوبی برای بهره‌مندی از امکانات رفاهی این منطقه دارد، اما خود نیز امکانات مطلوبی را در اختیار دارد. بازار سنتی بزرگ ستارخان به عنوان یکی از مراکز اصلی خرید در این منطقه شناخته می‌شود و با داشتن پارکینگ، کارواش، سرویس بهداشتی و چندین رستوران و کافه، خدمات متنوعی را برای بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. همچنین، بازار مفید نیز نیازهای ساکنان این منطقه را تامین می‌کند. به‌طور کلی، دسترسی آسان به مراکز اداری و تجاری مرکز شهر از ویژگی‌های مثبت خرید آپارتمان در ستارخان است.

سرمایه‌ گذاری موفق در املاک و مستغلات ستارخان

بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات، همیشه منطقه‌ای بوده که در حال توسعه است. بنابراین، حتما باید به موقعیت جغرافیایی و پتانسیل توسعه آینده منطقه توجه کنید. با توجه به اینکه مناطق در حال توسعه معمولا افزایش قیمت‌های ملک را تجربه می‌کنند، انتخاب یک منطقه در حال رشد می‌تواند به ارتقای ارزش ملک شما کمک کند.

همچنین، محیط زیست اطراف ملک، امکانات عمومی مثل فضای سبز، مدارس و فروشگاه‌ها، و همچنین امنیت و ایمنی منطقه نیز بسیار اهمیت دارد و باید در انتخاب ملک مدنظر شما قرار گیرد.

بررسی وضعیت بازار ملک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، به ویژه در ستارخان که با نوسانات قیمتی متفاوتی ممکن است روبرو شوید. تحقیق در مورد قیمت‌های ملک در مناطق مختلف، نوسانات قیمتی گذشته و عوامل مختلفی که بر بازار ملک تأثیر می‌گذارند، اطلاعات ارزشمندی را برای شما فراهم می‌کند.

در نهایت، امکانات اطراف آپارتمان مانند فضای سبز، مراکز خرید، دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین وضعیت ساختمانی آپارتمان از جمله عواملی است که باید در نظر گرفته شوند. اطمینان از کیفیت ساخت و ساز، امکانات داخلی و استانداردهای ایمنی و سلامت از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و به شما کمک می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن برای خرید آپارتمان در ستارخان تصمیم بگیرید.

بررسی بافت مسکونی و قیمت ملک در ستارخان

منطقه ستارخان یکی از محله‌های قدیمی شهر است، اما همچنان از استانداردهای شهرسازی مدرن پیروی می‌کند. فرآیند نوسازی و بازسازی در این منطقه به صورت پیوسته در حال انجام است. در این ناحیه، به جز آپارتمان‌های مدرن و نوساز، ساختمان‌هایی که چند سال پیش ساخته شده‌اند نیز وجود دارند که ممکن است برای درخواست افراد با بودجه اقتصادی‌تر مناسب باشند.

منطقهٔ ستارخان یک ترکیب خوب از منطقهٔ مسکونی و تجاری است. خیابان ستارخان و خیابان‌های کناری به دلیل حضور فروشگاه‌ها و فضاهای تجاری، در روزها تردد زیادی دارند. اما در خیابان‌های دورتر، مناطقی آرام و مناسب برای زندگی خصوصی وجود دارد.

محله ستارخان دارای ایستگاه‌های متروی طرشت، توحید، شادمان و صادقیه در نزدیکی خود بوده که برای افرادی که در این منطقه خانه می‌خرند، یکی از معیارهای اصلی انتخاب است. ایستگاه توحید در تقاطع خیابان‌های آزادی و توحید قرار گرفته و ایستگاه طرشت نیز در بلوار شهید چوب تراش واقع شده‌ است.

امکانات فوق العاده در ستارخان، این منطقه را به یکی از بهترین مناطق تهران برای خرید و اجاره ملک و آپارتمان تبدیل نموده است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

دیگر خبرها

  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • احکام شرعی | حکم خرید و فروش سگ
  • فروش اینترنتی دارو
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی در زاهدان
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی