Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از ضرورت برنامه ریزی فرهنگی برای تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» در شهرستان ری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تهران، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری گفت:هدف گذاری شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری برای سال 1400 بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و ظرفیت های موجود باشد تا با همکاری دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی در حوزه های تخصصی، توفیقات خوبی برای شهرستان ری حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تحقق شعار "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" نقشه راه مدیران و مسئولین شهرستان ری قرار دارد و در این راستا برای حقوق مصرف کننده و تولید کننده  بویژه در موضوع قاچاق کالا و استفاده از کالای ایرانی، در حوزه فرهنگی برنامه ریزی مناسب صورت گیرد تا زمینه پویایی هر چه بیشتر تولید در شهرستان ری فراهم شود.
معاون استاندار تهران خاطر نشان کرد: یکی از اولویت های مهم شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری ترویج فرهنگ قرآنی است که با توجه به ظرفیت های مذهبی اثرگذار شهرستان از جمله آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع)، بایستی از این ظرفیت ها برای پیشبرد امور قرآنی استفاده کرد.
نوکلی کجانی گفت: ری با قدمتی هفت هزار ساله همواره در تاریخ جزو نقاط مهم کشور بوده و مفاخر بزرگی در آن پرورش یافته یا سکونت داشته اند که با توجه به این موضوع می بایست بر اساس رویدادهای مذهبی و تاریخی یک روز را بعنوان "روز ری" معرفی و در تقویم رسمی کشور ثبت شود.
وی افزود: بیماری کرونا و وضعیت قرمز شهرستان ری موجب اعمال محدودیت هایی شده اما با این وجود نبایستی از فضاسازی محیطی در مناسبت های مذهبی و ملی غافل شد و ضرورت دارد سیمای شهرها و روستاهای شهرستان متناسب با ایام مذهبی پیش رو تغییر کند.
فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان اظهار کرد: رعایت اخلاق رسانه ای در ایام پیش رو بویژه انتخابات بعنوان یک فرهنگ، سرلوحه همه نخبگان و جوانان قرار گرفته و در راستای اخلاق مداری در فضای مجازی  فعالیت کنند تا موجبات مشارکت حداکثری در انتخابات فراهم‌ گردد.
انتهای پیام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ضرورت برنامه ریزی فرهنگی برای تحقق شعار شهرستان ری شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،فرماندار بردسکن در مراسم تجلیل از شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های شهرستان گفت شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند.

علی دهقان زاده با بیان اینکه شورا‌های اسلامی نمایندگان مردم هستند از آنها خواست در مسیر خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکنند و به عنوان موتور محرکه جهش تولید ر راستای جذب سرمایه‌گذاران به روستا‌ها اهتمام جدی داشته باشند.
فرماندار بردسکن از شورا‌های اسلامی خواست از حالت روزمرگی خارج و با خلاقیت و ایده در راستای توسعه و عمران روستا‌ها حرکت کنند و روستا‌ها به عنوان محور تولید در راستای طرح تحول روستایی و آمایش سرزمین که مورد تاکید دولت سیزدهم و استاندار خراسان رضوی است گام بردارند.

وی از بخشداران خواست با تشکیل کارگروهی مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم روستا‌هایی که بتوانند موفق عمل کنند آنها را به لحاظ اعتباری مورد تشویق قرار دهند.
اوگفت با پیگیری‌های انجام شده اجرای طرح پنل‌های خورشیدی مورد موافقت قرار گرفته است و چاه موتور‌های کشاورزی می‌توانند برای جلوگیری از خاموشی طرح پنل‌های خورشیدی را به مرحله اجرا در بیاورند. فرماندار بردسکن عنوان کرد در شهرستان بردسکن ۷۴ شورا و ۶۴ دهیاری وجود دارد که در این ۷۴ شورا شهری و روستایی ۲۲۷ نفر عضو این شورا‌ها هستند.
امام جمعه موقت بردسکن هم در این مراسم سیاست زدگی را یکی از آفت‌های خطرناک در شورا‌های اسلامی دانست وگفت: شورا‌های اسلامی نباید وارد جنجال‌ها و بازی‌های سیاسی شوند بلکه باید در راستای حل مشکلات مردم اهتمام جدی داشته باشند و به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان صدای مردم باشند و از مدیران مطالبه‌گری کنند.
حجت الاسلام علی اصغر ارزانی افزود: شورا‌های اسلامی باید با فساد مبارزه کنند و با ساخت و ساز‌های غیر مجاز و تخلف مبارزه جدی داشته باشند نه اینکه در برخی مواقع اقدام به قانون فروشی کنند.
امام جمعه موقت بردسکن گفت: شورا‌های اسلامی باید با روحیه انقلابی و بسیجی در راستای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند و ارتباط تنگاتنگی با مردم داشته باشند و خود را خادم و خدمتگزار مردم بدانند.

 

دیگر خبرها

  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • گام عملی برای جهش تولید
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳