Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه ابلاغ فرمانده معظم کل قواست، گفت: ۳۰ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ سردار ملک شاهکوهی ظهرامروز در دوازدهمین مرحله رزمایش سراسری کمک مومنانه استان گلستان اظهار کرد:به برکت ماه مبارک رمضان امروز دوازدهمین رزمایش سراسری کمک مومنانه را در استان آغاز می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کار خداپسندانه ابلاغ مستقیم رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده و ما تاکنون ۳۲۰ هزار بسته کمک معیشتی مواد غذایی بین نیازمندان توزیع کرده ایم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: برای ماه مبارک رمضان ۳۰ هزار بسته معیشتی در ۳ مرحله بین آسیب دیدگان از کرونا توزیع خواهیم کرد که هر مرحله شامل ۱۰ هزار بسته است.

ملک شاهکوهی بیان کرد: امروز در نخستین مرحله این رزمایش ۱۰ هزار بسته در استان توزیع می شود که ۲ هزار بسته در شهرستان گرگان به دست نیازمندان خواهد رسید.

وی گفت: توزیع جهیزیه ، البسه ، لوازم التحریر ،گوشت و غذای گرم ، آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ، غربالگری و استمرار طرح شهید سلیمانی از دیگر برنامه های ما در مبارزه با کرونا و کمک به آسیب دیدگان این ویروس منحوس است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم به سیاق دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با حضور و ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی، پس از دو روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی، عصر امروز به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد + جزئیات