Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری با بیان اینکه اجرای طرح جامع هوشمندسازی ستاد مدیریت کرونا گفت: همه ما ملزم به اجرای این طرح هستیم و گروه‌های شغلی در این طرح مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «محمد حیدری» صبح امروز(دوشنبه، 30فروردین) در جلسه مدیریت بیماری کرونا که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا اقدامات خوبی در راستای پیشگیری از این بیماری در شهرستان انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری صومعه‌سرا با اشاره به اینکه با توجه به ایام تعطیلات و برداشته شدن ممنوعیت تردد و دید و بازدیدها شاهد سیر صعودی تعداد بستری‌های کرونایی در شهرستان هستیم افزود: ورود مسافران به استان گیلان، دورهمی‌ها و خرید نوروزی دست به دست هم داد تا شاهد یک چنین فاجعه‌ای در کشور باشیم.

 

وی با بیان اینکه وضعیت کشور از قرمز به سمت سیاهی پیش می‌رود گفت: این روند از زمان اسفند 98 خیلی بیشتر است زیرا در آن زمان مردم حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع داشتند و با هماهنگی که وجود داشت، پروتکل‌ها به خوبی اجرا شد، ولی متاسفانه بعد از مدتی این بیماری برای مردم عادی‌سازی شده است.

 

حیدری با بیان اینکه مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی سهل‌انگاری می‌‌کنند تصریح کرد: اجرای پروتکل‌ها در کشور به زیر 70 درصد رسیده است و مردم خیلی کم این شیوه‌نامه‌ها را اجرا می‌کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری صومعه‌سرا با بیان اینکه شهرستان در چند ماه در وضعیت زرد قرار گرفت اما متاسفانه اکنون وضعیت قرمز شده و تعداد بستری‌ها افزایش یافته است خاطرنشان کرد: در صورت ادامه این روال، برای همه ما مشکل ایجاد می‌شود که می‌طلبد همه به شبکه بهداشت و درمان کمک کنند.

 

وی با بیان اینکه باید شرایط و امکانات لازم را برای مردم فراهم کنیم اظهار کرد: از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی که در اختیار داریم باید مشکلاتی که ویروس برای مردم ایجاد می‌کند را نشر دهیم.

 

حیدری با بیان اینکه توسط شهرداری‌ها بنرهای اطلاع‌رسانی از خطرات ویروس در سطح شهر نصب شود افزود: بیشترین مشکلات در ابتلای به این بیماری از دورهمی‌های خانوادگی بروز می‌کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری صومعه‌سرا با بیان اینکه اجرای طرح جامع هوشمندسازی ستاد مدیریت کرونا گفت: همه ما ملزم به اجرای این طرح هستیم و گروه‌های شغلی در این طرح مشخص شده است.

 

وی با بیان اینکه بازارهای محلی شهرستان باید با توجه به وضعیت قرمز کرونایی تعطیل باشد خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها باید جدیت لازم را در این راستا داشته باشند و جلوگیری از سد معبر توسط وانت‌ها و دست‌فروشان در روزهای بازار را در دستور کار خود قرار دهند.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: افزایش بیماران کرونایی ستاد مدیریت کرونا تعطیلی بازارهای هفتگی صومعه سرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها