Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: شهرستان مهاباد برای چندین سال متوالی رتبه نخست استان از لحاظ جمع‌آوری زکات را به خود اختصاص داده به‌طوری که بیش از ۱.۵ درصد کل زکات جمع‌آوری شده در کشور مربوط به این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خضری با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۹۲ میلیارد ریال زکات در این شهرستان جمع‌آوری شده بود، افزود: از این مقدار ۴۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و بقیه آن به صورت کالایی بوده که ۱۲۰ عامل و ۷ مبلغ زکات در جمع‌آوری آن در روستا‌ها و شهر‌های این شهرستان فعالیت داشته‌اند.

او ادامه داد: زکات جمع‌آوری شده در هر روستای این شهرستان برای نیازمندان همان روستا هزینه می‌شود و مابقی نیز صرف احداث طرح‌های عام‌المنفعه از جمله احداث پل، مسجد و بهسازی راه و دیگر خدمات رفاهی خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بیش از پنج هزار و ۵۰۰ خانوار زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان مستحق دریافت زکات هستند که به‌صورت عادلانه بین آنان تقسیم خواهد.

انتهای پیام/ س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد پرداخت زکات احکام شرعی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • زایمان سزارین در گیلان همچنان پیشتاز است
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • ضرورت اقناع سازی مخاطبین در خصوص فرزندآوری توسط رسانه‌ها
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد
  • فارس رتبه نخست کشور در تولید هسته‌های اولیه بذری کشور