Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واکسن کرونا یکی از بحث های جدی در دنیا است و ما در زمینه تولید واکسن گام های موثری برداشته ایم و می دانستیم که واکسن یک موضوع سیاسی است، ما ۱۶ میلیون دوز از طریق سهمیه کوواکس واکسن خریداری کرده ایم و بعد از ماه ها توانستیم پول آن را انتقال دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با کشور روسیه و هند، چین مذاکراتی در زمینه تامین واکسن انجام داده و به نتایج خوبی رسیدیم.

او افزود: نشست امروز بیشتر جنبه سیاسی بود و ما معترض شیوه های توزیع کوواکس هستیم. بی عدالتی در مصرف و توزیع واکسن در دنیا وجود دارد و باید سازمان های بین المللی به آن رسیدگی کنند و امروزه ۸۵ درصد واکسن ها در تعداد محدود کشورها مصرف می شود. متاسفانه بر اثر تحریم های ظالمانه واکسن به سختی به ما می رسد. در حال حاضر در شش پلت فرم در زمینه تولید واکسن کارهای خوبی انجام داده ایم.

نمکی گفت: یک میلیون دوز واکسن را با تاخیر دریافت کردیم و تا هفته آینده یک میلیون نفر در گروه های پزشکی، پیراپزشکی، دانشجویان پزشکی و پرستاری و تیم های علوم آزمایشگاهی در کنار بیماران صعب الاعلاج  و پرخطر واکسن را دریافت خواهند کرد و برای انجام واکسیناسیون دانشگاه های علوم پزشکی فراخوان خواهند زد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا

پلیس آمریکا به طور عجیبی یک دانشجوی معترض را در دانشگاه جورجیا دستگیر و بازداشت کرد.

به گزارش مشرق، بازداشت عجیب این دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا در محوطه دانشگاه جورجیا را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • داشتن مردمانی آشنا به علوم جدید می‌تواند در دامنه وقف قرار گیرند
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • مسمومیت ۱۰ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کردستان
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود