Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون استان از آغاز مراحل استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام این مطلب افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا، این جشنواره بین المللی امسال به صورت مجازی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

kanoonfest.ir  نسبت به ثبت نام و ارسال آثار خود اقدام کنند

 وی بخش ملی، بین‌المللی، قصه‌گویی برتر کشور، پادکست و قصه‌های 90 ثانیه‌ای را از جمله بخش‌های بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی عنوان کرد و در عین حال افزود: علاقه‌مندان برای حضور در هر یک از بخش‌ها می‌توانند پس از مطالعه فراخوان آثار خود را در سایت جشنواره بارگذاری نمایند.

بینش با تاکید کرد بر این که دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال و زنان و مردان ۱۸ سال به بالا پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها را از مخاطبان اصلی مرحله ملی این جشنواره عنوان و افزود: "قصه‌هایی برای کودکان" "قصه‌هایی برای نوجوانان" و "قصه‌هایی برای بزرگسالان" از جمله بخش‌های مرحله ملی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی است و علاقه‌مندان تا ۱۵ خرداد سال جاری فرصت دارند آثار خود را از طریق www.kanoonfest.ir  ارسال نمایند

مدیر کل آذربایجان شرقی ارسال آثار برای بخش قصه‌های 90 ثانیه‌ای و پادکست را تا ۱۵ مرداد ماه 1400 عنوان کرد و در عین حال افزود: دبیرخانه استانی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی آماده پاسخگویی به سوالات علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد فرهنگی است.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۲۰ عنوان کارگاه و نشست تخصصی قصه‌گویی در سال گذشته تاکید کرد این نشست‌ها توسط انجمن قصه‌گویی استان و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی و ارتقاء توانمندی قصه‌گویان علاقه‌مند استان برگزار شده و در سال جاری نیز به صورت مجازی و با حضور اساتید قصه‌گویی کشور اجرا خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی آذربایجان شرقی علاقه مندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

در این دیدار چهره به چهره، مالک رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود