Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:19:44 GMT

برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه رمضان در ۹ قالب

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۰۶۴۰

برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه رمضان در ۹ قالب

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مواسات و همدلی استان البرز که با حضور نهادهای مرتبط در اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: فرصت بی‌بدیل ماه مبارک رمضان متفاوت با دیگر ایام سال است.

وی بیان کرد: به همین منظور که به علت استقبال مردمی، شور و حال معنویت مردم، ایام خاص و فرمایش رهبر معظم انقلاب رزمایش کمک‌های مؤمنانه باید متفاوت‌تر برنامه‌ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز تصریح کرد: در جلسه‌ای با حضور نماینده ولی فقیه در استان البرز و سایر نهاده‌ها پیشنهاد داده شد در یک مجموعه برنامه‌ای چند اقدام مانند توزیع ارزاق معیشتی، اطعام و پویش نان صلواتی به صورت مشترک انجام شود.

وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز بنا به فرمایش امام جمعه کرج و رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه البرز ۳۰ عنوان برنامه در ۱۵ روز آخر سال طراحی کردیم.

مهرواره محله همدل به صورت ملی با جوایز ارزنده برگزار می‌شود

ولایی‌برحق ادامه داد: برخی از این برنامه‌ها کاملاً از جنس مواسات و همدلی هستند و عنوان رزمایش مواسات در ۹ قالب انجام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه مهرواره محله همدل به صورت ملی با جوایز ارزنده برگزار می‌شود، اظهار کرد: نفر اول ۲۰۰ میلیون، نفر دوم ۱۰۰ میلیون و نفر سوم ۵۰ میلیون تومان اعتبار اهدا می‌شود.

وی بیان کرد: سامانه‌ای در این خصوص طراحی شده تا مشکلات محلات در زمینه‌های مختلف توسط مردم احصاء و رفع شود و به بهترین محلات جوایز ارزنده یادشده اهدا می‌شود.

ولایی‌برحق تصریح کرد: بسیاری از اقداماتی که در سراسر کشور در راستای دستگیری از نیازمندان انجام می‌شود و نمونه‌هایی از آن در رسانه ملی پخش می‌شود را ترویج کار خیر و مواسات و همدلی می‌دانیم.

وی با اشاره به طراحی ۹ پروژه در راستای رزمایش کمک‌های مؤمنانه ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌دهم یک دهه یا ۱۵ روز، برخی از روزها به صورت مشترک چند نهاد بسته‌های معیشتی در مصلاهای مختلف سطح استان توزیع شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه یکی از هیئت‌های ما مأمور جمع‌آوری سبدهای معیشتی است، گفت: تاکنون ۱۳ هیئت و کانون مذهبی در این زمینه تشکیل شده و تا روز مواسات ۱۰ هزار بسته معیشتی جمع‌آوری می‌شود.

وی متذکر شد: از برگزاری رزمایش مواسات و همدلی گذشته تا اکنون که ۶ ماه می‌گذرد مقرر شد واسطه‌گری ۲ هزار اشتغال‌زایی انجام دهیم، بر این اساس از ایجاد ۳ هزار و ۷۰۰ زمینه شغلی تعدادی را واسطه شدیم و اکنون مشغول به کار هستند.

کد خبر 5192936

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تبليغات اسلامي استان البرز شورای سیاستگذاری مهدی ولایی برحق ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر زلزله ماه رمضان ۱۴۰۰ ماه مبارك رمضان روز ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران گناوه واکسن کرونا اردبیل محدودیت های کرونایی تبلیغات اسلامی استان البرز مواسات و همدلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۰۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • جای خالی خلاقیت در صنعت بازی سازی/ از نظر کمی رشد مطلوبی نداشیم
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی