Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:38:42 GMT

نحوه ثبت کتب مرجع چاپ شده پیش از سال ۱۳۹۲ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۱۳۵۶

نحوه ثبت کتب مرجع چاپ شده پیش از سال ۱۳۹۲ اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اطلاعیه شماره «۳» نمایشگاه مجازی قرآن کریم ویژه ناشران کتب دینی و قرآنی و مؤسسات و مراکز قرآنی و دینی" از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، اعلام شد.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

به اطلاع می‌رساند، شورای برنامه‌ریزی نمایشگاه مجازی قرآن کریم به منظور حمایت از ناشران کتب قرآنی و دینی مصوب کرد: آن دسته از ناشران کتب قرآنی و دینی که دارای کتاب‌های مرجع چاپ شده، پیش از سال ۱۳۹۲ هستند می‌توانند جهت عرضه و فروش این کتاب‌ها (کتب مرجع) در نمایشگاه مجازی قرآن کریم، حداکثر تا ۳۱ فروردین ماه، با مراجعه به پایگاه اینترنتی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیqia.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

farhang.gov.ir اقدام به تکمیل فرم و ثبت مشخصات دقیق آثار چاپی خود (صرفاً کتب مرجع) نموده تا پس از بررسی و تأیید از سوی«کمیته فروش نمایشگاه» نسبت به قرار دادن آن در فهرست کتاب‌های قابل عرضه، اقدام لازم صورت پذیرد.

اطلاعات مورد نیاز اثر:

عنوان اثر، شابک، سال چاپ، تعداد مجلدات، وزن دقیق، قیمت، تعداد موجودی، تصویر جلد

متقاضیان می‌توانند در صورت داشتن هر گونه سوال، با شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ از ساعت ۹ تا ۱۶ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 5192865

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه مجازی قرآن کریم فعالیت های قرآنی نمایشگاه قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرآن ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ قرآن کریم قرآن دعای روزهای ماه رمضان دعا و نیایش فعالیت های قرآنی اوقات شرعی محمد علی انصاری میثم مطیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۱۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود

مسئول اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات خراسان شمالی گفت:آزمون سراسری نوزهمین دوره آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم همزمان با سراسر کشور جمعه چهاردهم اردیبهشت ساعت هشت و نیم صبح در مجتمع شهیدین نرسیده به دانشکده علوم قرآنی برگزار می‌شود.
 سید ناصرحسینی افزود: در این دوره ۸۶ نفر از حافظان (۳۴ آقا و ۵۲ شرکت کننده خانم) در ۳ بخش (حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حافظ کل) شرکت کردند که ۱۷ نفر از حافظان اهل سنت و مابقی از اهل تشیع هستند.
وی گفت: افراد شرکت کننده در این آزمون، هشت نفر با مدرک کارشناسی ارشد، هشت نفر دانشجو ۲۳ نفر کارشناسی، ۱۴ نفر دانش آموز، ۱۵ نفز دیپلم و ۱۸ نفر نیز در مقطع زیر دیپلم هستند.

در خراسان شمالی بیش از دو هزار نفر حافظ قرآن کریم وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیم
  • نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • بیش از ۵۰ حافظ در شهرستان بوشهر فعال است
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی