Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@03:38:47 GMT

حل مشکل کمبود سوخت کمباین ها در جنوب کرمان

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۲۹۴

حل مشکل کمبود سوخت کمباین ها در جنوب کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم محمودی رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: هم اکنون برداشت غلات و دانه های روغنی درمنطقه جنوب کرمان با تعداد ۱۸۰ دستگاه انواع کمباین درسطح ۷ شهرستان درحال انجام است که در ادامه برداشت به ۲۵۰ دستگاه افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: پراکنش کمباین ها براساس سطح زیرکشت شهرستان ها به صورت منظم انجام شده است و هیچ گونه مشکلی در تامین کمباین وجود ندارد.

محمودی تصریح کرد: براساس مصوبات جلسه اسفند ۱۳۹۹ ستاد برداشت منطقه، تامین سوخت مورد نیاز کمباین ها وظیفه ذاتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی است.

 او افزود: ۲۸ فروردین عاملان توزیع سوخت نفت گاز شهرستان های کهنوج، قلعه گنج و رودبار جنوب بامشکل کمبود سوخت مواجه شدند و به همین علت تعداد زیادی از کمباین ها کار برداشت را متوقف کردند؛ اما با پیگیری رئیس سازمان طی جلسه ای که دیروز با مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه برگزار و مقرر شد به صورت اورژانسی مشکل برطرف شود.

 محمودی گفت: خوشبختانه درکمتر از ۲۴ ساعت، سوخت مورد نیاز از مبادی بندرعباس و کرمان از طریق نفتکش ها به عاملان تحویل و مشکل سوخت به طور کامل مرتفع شد.

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از پیگیری رئیس سازمان، مدیر کل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان و همچنین رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان کهنوج صمیمانه تشکر کرد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرآورده های نفتی سوخت رسانی جهادکشاورزی محصولات کشاورزی پخش فرآورده های نفتی جنوب کرمان کمباین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر جهاد کشاورزی کارون بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: از کمباین جدید وارداتی شرکت کمباین سازی ایران در بخش سویسه روستای شیلات این شهرستان رونمایی شد.

جبار حمادی گفت: برداشت توسط این کمباین به صورت پایلوت در شهرستان کارون برای آشنایی کشاورزان پیشرو با مزایای این مدل کمباین با حضور مسؤولان استانی - شهرستانی و کشاورزان پیشرو منطقه انجام شد.

کد خبر 6086691

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • واریز ۷۰۰۰ میلیارد ریال به خزانه از محل فروش مرزی فرآورده‌های سوختی در خراسان جنوبی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • مشکل خط انتقال آب زرند مرتفع شد
  • کمباین وارداتی جدید در کارون رونمایی شد
  • بیشترین قاچاق سوخت در حوزه کشاورزی صورت می‌گیرد
  • ثبت بالاترین رکورد صادرات فرآورده‌های نفتی در بندر خرمشهر