Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : از ماه‌ها قبل مقدمات برگزاری ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شروع شده و وزارت کشور متولی این امر است.

او با اشاره به روند ثبت‌نام از کاندیدا‌های شورای شهر و روستا در شهرستان قصرشیرین، گفت : تعداد زیادی از همشهریان برای کاندیدا مراجعه کرده و الان کار بررسی صلاحیت و کار مقدماتی آن انجام شده و مشکلی خاصی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قصرشیرین افزود: ۲۷ نفر برای شورای اسلامی شهر ثبت‌نام کردند که ۲ نفر از آن‌ها انصراف داده و در مجموع ۲۵ کاندیدا برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر اعلام آمادگی کردند.

او افزود: ۲۰ روستای شهرستان نیز واجد شرایط انتخابات شورای اسلامی روستا‌ها هستند که ۹۸ کاندیدا نیز در این ۲۰ روستا ثبت‌نام کرده‌اند.

تاتار اشاره ای هم به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری داشت و گفت: وظیفه همه است که در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند، مردم قصرشیرین در همه صحنه‌ها حماسه خلق کرده که مطمئنا این بار هم در انتخابات پیش‌رو حماسه دیگر خلق خواهند کرد.

نمونه‌گیری ۵۰ درصد از مراجعان به مراکز درمانی مثبت شد

فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب گفت: متاسفانه نمونه‌گیری ۵۰ درصد از مراجعان به مراکز درمانی این شهرستان کرونا مثبت است که ضرورت دارد همه مردم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

جهانبخش حیدری افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون از ۹ هزار و ۱۴۰ مراجعه کننده نمونه گیری انجام شده که از این تعداد نمونه سه هزار و ۸۹۲ مورد مثبت بوده است.

حیدری گفت: در اسفند ماه پارسال چهار مورد فوت به علت کرونا در این شهرستان ثبت شده که با توجه به افزایش مبتلایان، آمار فوت شدگان در فروردین ماه امسال به ۱۲ نفر رسیده است.

او افزود: در حال حاضر ۶۶ نفر بیمار مثبت کرونا در بیمارستان این شهرستان بستری هستند و در صورت نیاز از بخش زنان هم برای بستری بیماران استفاده خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب ادامه داد: به علت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی توسط شهروندان، شهرستان در وضعیت قرمز قرار گرفته و هم اکنون محدودیت‌های ویژه این شرایط اعمال شده است.

حیدری گفت: امروز شیوع کرونا در تمام نقاط شهری و روستایی شهرستان مشهود است و اعلام می‌کنیم همه مردم در این شرایط برای حفظ سلامت عزیزان خود توصیه‌های اعلام شده را رعایت کنند و از حضور در تجمعات به ویژه مراسمات عزا و عروسی خودداری نمایند.

او ضمن قدردانی از همکاری و همدلی اصناف و بازاران شهرستان افزود: در این شرایط بحرانی نیاز به همراهی و همکاری مردم بسیار حائز اهمیت است و باوجود اینکه می‌دانیم بسیاری از کسبه و بازاریان در این شرایط دچار آسیب شده اند ناچاریم تا پایان تغییر وضعیت شهرستان محدودیت‌ها ادامه داشته باشد.

آغاز پروژه ساخت پیاده‌راه مسیر کندرو معبد آناهیتا

شهردار کنگاور از آغاز پروژه ساخت پیاده‌راه مسیر کندرو معبد آناهیتا به عنوان نخستین پیاده راه این شهر و با اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

رامین صادقی گفت: مسیر جنب معبد آناهیتا از جمله مسیر‌های پرتردد سطح شهر است که نیاز بود برای استفاده بیشتر شهروندان ساماندهی شود.

او افزود: در ضلع جنوبی معبد تاریخی آناهیتا، مسیر کندرویی به طول ۱۷۰ متر و عرض ۱۶ متر وجود دارد که آن را با مشارکت پایگاه معبد آناهیتا برای اجرای پیاده راه در نظر گرفته‌ایم.

صادقی افزود: این پروژه پیاده راه در ۲ مرحله انجام می‌شود که مرحله نخست آن پس از انجام زیرسازی به بخش خصوصی واگذار شده است.

شهردار کنگاور با بیان اینکه مبلغ قرارداد این پروژه ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است، گفت: پس از اتمام کف سازی که باید در سه ماه آینده توسط پیمانکار انجام شود، مبلمان محیطی نیز توسط شهرداری انجام خواهد شد

بیرون از منزل ماسک بزنید

فرماندار سرپل‌ذهاب از مردم خواست در بیرون از منزل از ماسک استفاده کنند و گفت: مطمئن‌ترین راهی که از انتقال ویروس کرونا جلوگیری می‌کند ماسک زدن و حفظ فاصله اجتماعی است.

نورالدین فرزادی‌پور افزود: هم اکنون ۲۷ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهدای سرپل ذهاب بستری هستند که حال چهار نفر وخیم گزارش شده است.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون از پنج هزار و ۶۰۷ نفر نمونه گیری انجام شده آزمایش یک هزار و ۵۵۲ مورد مثبت بوده که از این تعداد ۶۵۴ نفر در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار گرفتند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: از مجموع افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند در این شهرستان در مجموع ۷۶نفر جان خود را از دست داده اند.

فرزادی پور ادامه داد: با توجه به شرایط قرمز وضعیت کرونا در شهرستان از همه همشهریان خواهش می‌کنیم از حضور در مهمانی‌ها و دورهمی ها، تجمعات و مراسم ختم خودداری کنند.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: از همه مردم در خواست دارم جز به ضرورت از منزل خارج نشوند و هر کسی که از منزل خارج شد فاصله ۲ متری را با دیگران حفظ کند و حتما از پوشش ماسک استفاده کند.

فرزادی پور افزود: مرکز ۱۶ ساعته کرونا در تمام روز‌های هفته و ایام تعطیل و روز‌های جمعه در جنب مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان سرپل ذهاب آماده خدمت رسانی به مردم است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا معبد آناهیتا شورای اسلامی ویروس کرونا نمونه گیری پیاده راه سرپل ذهاب ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی اسلامی با قدردانی از همراهی و همکاری ارائه‌دهندگان خدمات سلامت با سازمان تأمین‌اجتماعی در زمینه ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: در فرایند پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد این سازمان، در مجموع ۲,۲۵۰ میلیارد تومان بابت بخشی از مطالبات این مراکز؛ به حساب ارائه‌دهندگان خدمات سلامت طرف قرارداد این سازمان ازجمله داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد واریز شد.

وی در مورد جزئیات این پرداخت افزود: ۱,۲۸۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دولتی طرف قرارداد پرداخت شده و همچنین بخشی از مطالبات مربوط به سهم سازمان هدفمندی (دارویار در تعهد دولت) نیز به سازمان مربوطه جهت پرداخت اعلام شده است.

اسلامی همچنین گفت: همچنین مطالبات دو ماه از عملکرد پزشکان طرف قرارداد که بالغ بر ۲۱۸ میلیارد تومان است، به همراه یک ماه از مطالبات سایر مراکز خصوصی طرف قرارداد شامل پاراکلینیک‌ها، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی به مبلغ ۶۷۰ میلیارد تومان و مطالبات پزشک خانواده به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت شده است.

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی ادامه داد: الباقی مطالبات مراکز طرف قرارداد نیز در آینده نزدیک از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت خواهد شد.

گفتنی است؛ سازمان تأمین‌اجتماعی در بخش درمان برای تأمین و ارائه خدمات درمانی به بیش از ۴۶ میلیون نفر افراد تحت پوشش خدمات درمانی این سازمان؛ علاوه بر امکانات درمانی ملکی خود مشتمل بر ۴۰۶ مرکز درمانی شامل ۷۹ بیمارستان و ۵ دی‌کلینیک ملکی با بیش از ۱۱ هزار تخت فعال بیمارستانی در سراسر کشور، در بخش درمان غیرمستقیم نیز با ۱۲۴۸ بیمارستان و ۳۰۸۸ مرکز درمانگاهی و ۱۷ هزار و ۴۲ مرکز پا را کلینیک، مراکز بهداشتی و درمانی دولتی و غیردولتی و پزشک مستقل طرف‌قرارداد است.

کد خبر 6086235

دیگر خبرها

  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • برگزاری هفتمین اجلاس شورا‌ها و شهرداری‌های مراکز استان‌ها در بوشهر
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • نشاکاری 25 درصد شالیزارهای محمودآباد