Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@06:22:40 GMT

ادامه غیبت سیدجلال حسینی در نشست های خبری

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۷۹۵

سیدجلال حسینی همچنان در نشست های خبری قبل و بعد از بازی پرسپولیس حاضر نمی شود

کاپیتان پرسپولیس هنوز در کنفرانس های خبری این تیم در گروه پنجم حاضر نشده است.

به گزارش طرفداری، سیدجلال حسینی هنوز در نشست های خبری قبل و بعد از بازی های پرسپولیس حضور پیدا نکرده است. در کنفرانس خبری بازی اول این امید عالیشاه بود که در نشست خبری حاضر شد و در بازی با الریان نیز احمد نوراللهی به همراه حمید مطهری در نشست خبری حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنفرانس خبری قبل از بازی با گوا نیز که امروز برگزار شد، یحیی گل محمدی همراه کمال کامیابی نیا حضور پیدا کرد تا سیدجلال حسینی غایب بزرگ پرسپولیس در نشست های خبری لقب گیرد.

هنوز مشخص نیست چرا سیدجلال حسینی تمایلی به گفتگو با خبرنگاران ندارد. یکی از دلایلی که برای این غیبت مطرح شده این است که کاپیتان سرخ پوشان که تا به این جای کار یکی از ستاره های انکار ناپذیر پرسپولیس در بازی های این دوره بوده تمایلی ندارد پاسخگوی سوال های حاشیه ای در مورد وضعیت قراردادش باشد. همین چند روز قبل بود که رقم قرارداد سیدجلال حسینی رسانه ای شده و مشخص شد رقم دریافتی و قرارداد او به مراتب پایین تر از حدی بود که گمانه زنی می شد و سیدجلال شاید پیش بینی می کند در صورت حضور در نشست های خبری باید پاسخگوی این مورد و البته تمدید قراردادش برای فصل آینده باشد و به همین دلیل دوست ندارد با پاسخگویی به این سوال ها تمرکز خودش و پرسپولیس به هم بخورد.

به هر ترتیب باید منتظر بود و دید کاپیتان شایسته پرسپولیس اصلا تصمیم دارد در نشست های خبری بازی های آسیایی شرکت کند یا نه.

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان برترین های قرن با فریده شجاعی: ناصر حجازی محبوب ترین بود ولی عابدزاده می توانست یک تیم را قهرمان کند توصیه منجر به گل مجیدی؛ لب خوانی صحبت فرهاد با نادری / ویدیو رسمی؛ دورتموند در سوپر لیگ اروپا شرکت نمی کند شایعات استعفای یورگن کلوپ از لیورپول فعلا حقیقت ندارد اخراج مورینیو از تاتنهام هیچ ارتباطی به موضع او در قبال سوپرلیگ ندارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نشست های خبری سیدجلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟

پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی برابر هم قرار می گیرند که این تیم اراکی سخت ترین حریف تیم پرسپولیس در 4 سال گذشته بوده است. همه رقبای پرسپولیس در این سالها یک طرف و آلومینیوم اراک یک طرف قرار گرفته اند.

به گزارش طرفداری، در 9 بازی گذشته برگزار شده بین دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک، هر کدام 4 بار برنده شده اند و یک بازی هم مساوی تمام شده است. هیچ تیمی در سالهای اخیر نتوانسته است این همه بازی برابر پرسپولیس پیروز شود.

سرخپوشان در این 9 بازی 9 گل به تیم اراکی زده و 7 گل هم دریافت کرده اند و یک بار هم توسط اراکی ها از جام حذفی کنار رفته اند. نماینده اراک روز جمعه میزبان پرسپولیس است و آن ها به دنبال پروژه ناکام سازی پرسپولیس در جام حذفی (برای بار دوم) هستند.

1- شش بهمن 99: پرسپولیس 1-2 آلومینیوم اراک

2- 19 تیر 1400: پرسپولیس 2-0 آلومینیوم اراک

3- 10 آبان 1400: پرسپولیس 0-1 آلومینیوم اراک

4- 29 بهمن 1400: پرسپولیس 2-0 آلومینیوم اراک

5- 21 فروردین 1401: پرسپولیس 2-3 آلومینیوم اراک

6- 6 شهریور 1401: پرسپولیس 1-0 آلومینیوم اراک

7- 12 بهمن 1401: پرسپولیس 0-0 آلومینیوم اراک

8- 18 مرداد 1402: پرسپولیس 1-0 آلومینیوم اراک

9- 26 بهمن 1402: پرسپولیس 0-1 آلومینیوم اراک

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی؛ طلسم ادامه دارد؟
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت