Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@11:07:09 GMT

حمله تند اسطوره یونایتد به مالکان آمریکایی باشگاه

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۸۷۲

حمله تند اسطوره یونایتد به مالکان آمریکایی باشگاه

گری نویل، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، به خاطر اعلام آمادگی آنها به منظور حضور در سوپر لیگ اروپایی از مالکان آمریکایی شیاطین سرخ انتقاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تایید شده که 12 باشگاه بزرگ در رقابت‌های سوپرلیگ اروپایی شرکت خواهند کرد؛ خبر مهمی که طی ساعات گذشته هیاهوی زیادی در دنیا ایجاد کرده است.

 

 

 

 

گلیزر، مالک باشگاه منچستر یونایتد که از آوریل 2019 هیچ بازی این تیم را از نزدیک تماشا نکرده معتقد است که برگزاری سوپر لیگ اروپایی حمایت مالی گسترده از فوتبال اروپا را افزایش خواهد داد اما اسطوره شیاطین سرخ یعنی گری نویل چنین اعتقادی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نویل گفت: " آن ها(مالکان آمریکایی باشگاه منچستریونایتد) را فراموش کردید چرا که هیچ کاری با فوتبال ندارند و تنها متولی باشگاه هستند. هوادارانی که به استادیوم ها می آیند در رابطه با این مسئله اهمیت دارند. ما به دنبال رقابت هستیم. آنها را فراموش کنید. آنها از نظر تاریخچه و آینده بلند مدت هیچ ارتباطی با باشگاه ندارند‌ و دیر یا زود خواهند رفت.

 

آنگونه که من فکر می کنم آنها تنها مانند مسافرانی هستند. باشگاه منچستر یونایتد باید به دنبال حمایت از تیم های داخلی باشد. کل هرم فوتبال در حال مبارزه با این اتفاق است. از طرفی زمان اتخاذ این تصمیم برایم عجیب است. در بحبوحه بیماری همه گیر و بحران اقتصادی، نشان دادن حرص و طمع به جای دلسوزی اتفاق شوکه کننده ای محسوب می شود.

 

 

 

 

من در در چند سال اخیر به خاطر برخی تصمیمات فوتبالی از باشگاه انتقاد کرده بودم اما این مسئله دیگری است."

 

گفتنی است گلیزر، مالک باشگاه منچستر یونایتد به عنوان نایب رئیس رقابت‌های سوپرجام اروپایی معرفی شده و اخیراً در این باره گفته بود: " با گرد هم آمدن بهترین باشگاه ها و بازیکنان فوتبال اروپا در کنار هم فصل جدیدی آغاز خواهد شد. همچنین از افزایش رقابت و امکانات اطمینان حاصل می‌شود و هرم مالی فوتبال نیز با پیشرفت مواجه خواهد شد."

والنسیا گری نویل(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والنسیا گری نویل سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت

سزار لوئیس منوتی، یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های تاریخ فوتبال آرژانتین، در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جهان در سال ۱۹۷۸ میراثی فراموش‌نشدنی در فوتبال از خود به جای گذاشت. مرد روزاریو و یکی از مهم‌ترین افراد تاریخ فوتبال آرژانتین و جهان، اگرچه به‌عنوان یک فوتبالیست دوران حرفه‌ای خوبی داشت اما به‌عنوان مربی به شکوه خود رسید و بهترین روزهای عمرش را در آن بازه سپری کرد.

منوتی سفر خود را در دوران مربی‌گری با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند.

او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد، کاملا به لطف منوتی.

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌‌گری کرد.

او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار امروز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • باواریایی‌ها در قتلگاه مادرید
  • اعلام آمادگی دانشگاه تربیت مدرس برای پذیرش اساتید و دانشجویان اخراجی آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • مزه دورکاری در اقتصاد آمریکا
  • «سزار لوئیس منوتی» اسطوره فوتبال آرژانتین در سن 85 سالگی درگذشت
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد