Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست و دبیر کمیته جانبازان و ایثارگران در فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، سیدمحمدصادق عبداللهی طی حکمی از سوی مهرعلی باران چشمه به عنوان سرپرست کمیته جانبازان و ایثارگران این فدراسیون منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم باران چشمه خطاب به عبداللهی آمده است: «با عنایت به تعهد، تخصص و تجریات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، به موجب این حکم ازتاریخ 30  فروردین ماه سال 1400 به عنوان  سرپرست کمیته جانبازان و ایثارگران این فدراسیون منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت‌های موجود کشور در راستای اهداف و برنامه های این فدراسیون در جهت توسعه ورزش جانبازان و ایثارگران با اجرای برنامه‌های هدفمند اقدامات بایسته را به عمل آورید.»

سیدمحمدصادق عبدالهی از جانبازان سرافراز دفاع مقدس است که هم اکنون به عنوان سکاندار هیئت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در استان ایلام فعالیت دارد.

همچنین جهانبخش طیبی طی حکمی از سوی مهرعلی باران‌چشمه به عنوان دبیر کمیته جانبازان و ایثارگران فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

در حکم باران چشمه خطاب به طیبی آمده است: «با عنایت به تعهد، تخصص و تجریات ارزنده و سوابق درخشان جنابعالی در ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی، بموجب این حکم ازتاریخ 30  فروردین ماه سال 1400 به عنوان  دبیر کمیته جانبازان و ایثارگران این فدراسیون منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود کشور در راستای اهداف و برنامه های این فدراسیون در جهت توسعه ورزش جانبازان و ایثارگران با اجرای برنامه های هدفمند اقدامات بایسته را بعمل آورید.

جهانبخش طیبی از جانبازان و آزادگان سرافراز دفاع مقدس است که هم اکنون به عنوان سکاندار هیئت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی در استان خوزستان فعالیت دارد.»

خبر دیگر اینکه باران چشمه طی سفری به خوزستان، نشست مشترکی با جهانبخش طیبی رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی این استان و علی اکبری‌فر دبیر هیئت استان برگزار کرد.

در این سفر سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای کشتی پهلوانی کشور به همراه داوود آذرنوش دبیر ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی کشور، به گفت‌وگو و تبادل نظر در مورد توسعه زیرساخت‌های ورزش زورخانه ای و چگونگی ترویج فرهنگ پهلوانی پرداختند.

همچنین رئیس و دبیر هیئت استان، گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در هیئت استان طی سال گذشته را به سرپرست فدراسیون ارائه کرده و سپس جهانبخش طیبی فرصت ها و تهدیدهای پیش روی ورزش این استان را نیز مطرح کرد. در ادامه علی اکبری‌فر با ارائه اطلاعاتی ورزش زورخانه‌ای خوزستان را معرفی و دغدغه های ورزشکاران و زورخانه داران را به او رساند.

پس از ارائه این گزارش و استفاده از رهنمودهای باران چشمه، طرفین در خصوص برنامه ها و چشم انداز آینده ی فدراسیون و هیئت استان گفت‌وگو کردند.

بازدید از زورخانه حیدرکرار مرکز استان (اهواز) و دیدار با عبدالرحمن رفائی رئیس هیئت شهرستان اهواز  یکی دیگر از برنامه‌های باران چشمه در این استان بود.

ابقای رئیس سازمان لیگ فدراسیون ورزش‌های زورخانه و کشتی پهلوانی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون ورزش پهلوانی ورزش زورخانه ای فدراسیون ورزش پهلوانی ورزش زورخانه ای فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی کمیته جانبازان و ایثارگران هیئت استان باران چشمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در هفدهمین روز ماه شوال سال پنجم هجرت در جنگ خندق، اسوه جوانمردی و شجاعت، حضرت علی علیه السلام، نماد شرک و بت پرستی، عمر بن عبدود را به خاک مذلت نشاند و رضایت پرودگار را بر هوای نفس ارجح دانست.
 امام علی علیه السلام همواره مظهر بزرگی و جوانمردی بوده، هست و خواهد بود و نام مبارکش همیشه بر زبان پهلوانان جاری است.
پهلوانان گود معرفت در کنار پرورش جسم و تن، روح را نیز از ناملایمات و صفات رذیله می‌زدایند.
قریشی رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در اراک گفت: هر سال در روز هفدهم شوال زورخانه‌های استان مرکزی با برگزاری مراسم جشن و نوای گرم مرشد، فرصتی است برای ذکر مبارک «یا علی» تا با ترویج فرهنگ این ورزش کهن، بر تقدم پهلوانی بر قهرمانی تأکید شود.
فرهنگ پهلوانی همواره در بین ورزشکاران زورخانه‌ای ترویج می‌شود و پیشکسوتان این ورزش کهن آداب آن را به نوجوانان می‌آموزند و این راه همچنان ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ۱۷ شوال روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند