Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پورتو فرصت شرکت در تورنمنت نوپای سوپرلیگ اروپا را داشته، اما به آن پشت کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پینتو داکاستا، رئیس باشگاه پورتو درباره شکل‌گیری رسمی سوپرلیگ اروپا که رقابت‌های باشگاهی اروپا که زیرنظر یوفا برگزار می‌شود را تحت‌الشعاع خود قرار خواهد داد، گفت: تماس‌های غیررسمی از سوی مسئولان سوپرلیگ اروپا با ما گرفته شد، اما توجهی به حرف‌های آنها نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما نمی‌توانیم در هر چیزی که مغایر با قوانین است، شرک کنیم. ما در لیگ قهرمانان هستیم و امیدواریم که سال‌های زیادی به رقابت در این تورنمنت ادامه دهیم.

در کنار پورتو، باشگاه‌هایی همچون بوروسیا دورتموند، بایرن مونیخ، لایپزیگ و پاری‌سن‌ژرمن به حضور در سوپرلیگ اروپا پاسخ منفی داده‌اند و در این باره با فیفا و یوفا موضع مشترکی دارند. 12 باشگاه میلان، آرسنال، اتلتیکومادرید، چلسی  بارسلونا، اینتر، یوونتوس، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد، رئال مادرید و تاتنهام به عنوان باشگاه‌های موسس به این لیگ پیوسته‌اند. قرار است شمار تیم‌های حاضر در این تورنمنت به 20 تیم برسد و در دو گروه 10 تیمی به رقابت‌ با یکدیگر بپردازند. سپس سه تیم برتر هر گروه راهی مرحله یک‌چهارم نهایی خواهند شد و تیم‌های چهارم و پنجم هر گروه نیز در پلی‌آف به مصاف هم می‌روند تا دو تیم دیگر به مرحله حذفی راه پیدا کنند.

یک بانک آمریکایی؛ حامی مالی سوپرلیگ اروپا

همچنین اتحادیه باشگاه‌های ترکیه با انتشار بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد. در این بیانیه آمده است: «کاملاً واضح است که تأسیس سوپرلیگ به اصطلاح اروپا، صدمه‌ای غیر قابل جبران به یکپارچگی فوتبال اروپا وارد خواهد کرد.در زمانی که همبستگی و همکاری بیش از هر زمان دیگری برای همه ذینفعان خانواده فوتبال مورد نیاز است، ما برنامه جدایی برخی از باشگاه‌های اروپایی را که به وضوح نشان می‌دهد که منافع خود را بر منافع مشترک فوتبال اروپا در اولویت قرار داده‌اند، به شدت محکوم‌ می‌کنیم. برای زنده نگه داشتن شایستگی‌های ورزشی قاره سبز، اتحادیه باشگاه‌های ترکیه در کنار یوفا ایستاده و همه ذینفعان خانواده فوتبال را به دفاع از فوتبال اروپا در برابر این ایده بسیار ناخوشایند دعوت می‌کند که قلب و روح فوتبال را از بین خواهد برد».

بیانیه رسمی سوپرلیگ اروپا؛ 12 باشگاه معتبر با تأسیس این لیگ موافقت کرده‌اند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال پورتو پرتغال فیفا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا تیم فوتبال پورتو پرتغال فیفا اتحادیه فوتبال اروپا یوفا سوپرلیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی

یک شرکت نقل‌وانتقالاتی فوتبال پرتغال از باشگاه پورتو برای دریافت بخشی از مبلغ انتقال مهاجم تیم ملی فوتبال ایران شکایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت «اوژوگو» پرتغال مدعی شد شرکت «Xektalent» که در نقل‌وانتقالات بازیکنان فوتبال این کشور فعال است، روز دوشنبه در دادگاه مدنی مرکزی پنافیل از باشگاه پورتو شکایت کرده است.

شرکت فوق ادعا کرده که بابت انتقال مهدی طارمی به پورتو در سال 2020، باید رقم 230 هزار یورو دریافت کند که این مبلغ به این شرکت پرداخت نشده است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

طارمی در تابستان سال 2020 پس از یک فصل بازی برای تیم ریوآوه، به باشگاه پورتو ملحق شد و طی 177 بازی در جمع شاگردان سرجیو کونسیسائو، آمار 88 گل و 54 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • واکنش سخنگوی شورای شهر قم به انتقادات از سفر مدیران شهری به اروپا
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا