Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@22:24:10 GMT

ظرفیت آخرین مرکز پذیرش بیماران کرونایی در اراک تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۲۹۹۹

ظرفیت آخرین مرکز پذیرش بیماران کرونایی در اراک تکمیل شد

 دکتر "بهنام محمودیه" روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین(ع) و بخشی از بیمارستان امیرکبیر و مرکز درمانی آیت الله خوانساری، خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) اراک آغاز شد که اکنون ظرفیت این مرکز نیز تکمیل شد.
وی تاکید کرد: در این راستا بخش اورژانس زنان و نورولوژی با مسیر  جداگانه از سایر بیماران با ۶۰ تخت و icu با ۱۱ تخت به این بیماران اختصاص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز آموزشی درمانی حضرت ولی عصر (عج) اراک گفت: این مرکز، بخش اورژانسی برای بیماران کرونایی ندارد و بیماران پس از تعیین تکلیف و انجام سی تی اسکن و آزمایشات اولیه در اورژانس بیمارستان امیرالمومنین(ع) منتقل می شوند.
دکتر محمودیه اظهار داشت: این مرکز همچنان سانتر اصلی تروما بوده و در کنار ارائه خدمت به بیماران تروما و کرونایی، پذیرش و خدمت دهی به بیماران نورولوژی و داخلی و دیگر مراجعان را نیز همچنان انجام می دهد.

وی تاکید کرد: با توجه به کمبود جدی تخت و خستگی و ناتوانی کادر درمان، انتطار می رود مردم برای حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان پروتکل های بهداشتی را رعایتکنند، در غیر این‌صورت شاهد روزهای بسیار دشوارتر و بحرانی تری هستیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی مرگ و میر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی ویروس کرونا اراک استان مرکزی مرگ و میر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه

فرامرز دهمرده رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه گفت:  این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد