Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:36:11 GMT

انبار احتکار اقلام بهداشتی در زنجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۳۱۳۹

انبار احتکار اقلام بهداشتی در زنجان کشف شد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در پی کسب خبری  مبنی بر احتکار مقادیر زیادی اقلام بهداشتی در یک انبار در شهر زنجان رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی این استان قرار گرفت.

او افزود: با شناسایی این واحد و انجام هماهنگی‌های قضائی، تیمی از ماموران به همراه بازرسان سازمان صمت و نماینده غذا و دارو به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این واحد صنفی ۴۲ هزار و ۶۴۵ لیتر محلول اسپری ضدعفونی کننده و ژل و مواد اولیه محلول بهداشتی و ۴۰۰ رول مواد اولیه ماسک و ۸۰۰ هزار عدد ماسک کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در این رابطه پرونده تشکیل و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت، ادامه داد: کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه  را ۴۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سردار جهانبخش احتکار کالا‌های ضروری مردم در شرایط حساس کنونی را امری غیر اخلاقی دانست و گفت: شهروندان در صورت اطلاع از  احتکار کالا‌های اساسی مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احتکارکالا فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی گفت: بیشترین میزان حمل بار در سال گذشته به مقصد استان‌های خوزستان، تهران و قزوین و کمترین آن مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی و لرستان بوده است.

وی افزود: از مجموع ۱۱ هزار و ۸۴۳ تن کالای جابجا شده، پنج هزار و ۱۷۰ تن معادل ۴۳ درصد کالا‌ها از محموله‌های معدنی و ساختمانی بوده است.

رییس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: ۲ هزار و ۴۲۸ تن کالا معادل ۲۰ درصد شامل محموله‌های فلزی، ۹۹۰ هزار تن معادل هشت درصد شامل مواد شیمیایی و ۹۴۹ هزار تن به میزان هشت درصد شامل محصولات کشاورزی بوده است.

وی به موضوع کارت هوشمند رانندگان اشاره کرد و گفت: رانندگانی که تمایل به فعالیت در عرصه حمل و نقل عمومی دارند باید در زمان درخواست کارت هوشمند، دوره‌های آموزشی مربوط به حوزه حمل و نقل عمومی را طی کنند.

محمدی افزود: هم اکنون دوره‌های آموزشی شاغلان بخش حمل‌ونقل عمومی از قبیل رانندگان و مهمان داران شامل دوره‌های آموزشی بدو خدمت و ضمن خدمت است که آموزش تخصصی ویژه شامل ایمنی لازم و نحوه برخورد و تکریم مسافر را در بر می‌گیرد.


دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر