Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@12:47:49 GMT

جهش ١٣6درصدی سود شستا در ٩ماهه گذشته

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۳۳۱۳

جهش ١٣6درصدی سود شستا در ٩ماهه گذشته

خبرگزاری آریا - این گزارش به بررسی اطلاعیه ;های منتشرشده در سامانه کدال پرداخته و برخی از آن ها را تحلیل می کند. افزایش سرمایه ٣٩٨درصدی وتوسکا و افزایش سرمایه ١١٠درصدی آپ به تصویب هیات مدیره رسید. انرژی برای هر سهم ٨٩٠ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد 6٠درصدی داشته است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، کدال‌نگر 30 فروردین 1400 به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افزایش سرمایه «انرژی»: هیات مدیره شرکت بورس انرژی ایران افزایش سرمایه ٢٠٠درصدی از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها را تصویب کرد.
«وتوسکا»: هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری توسعه توکا افزایش سرمایه ٣٩٨درصدی از محل آورده نقدی را تصویب کرد.
«آپ»: حسابرس افزایش سرمایه ١١٠درصدی شرکت آسان پرداخت پرشین از محل سود انباشته را تایید کرد.
«ثالوند»: هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مسکن الوند افزایش سرمایه 60درصدی از محل سود انباشته را تصویب کرد.
«گوهران»: حسابرس افزایش سرمایه 6٢درصدی سرمایه گذاری توسعه گوهران امید از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامدارن فعلی،مطالبات حال شده و سود انباشته را تایید کرد.
اطلاعیه‌ها «سباقر»: سیمان باقران تسویه بخشی از اصل بدهی تسهیلات بانک ملی را ٧درصد نسبت به کل دارایی و ٢١درصد کل فروش در سال مالی قبل اعلام کرد.
صورت‌های مالی و گزارش‌های ماهانه «فن آوا»: شرکت گروه فن آوا در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٢4ریال زیان محقق کرد در حالی که در دوره قبل ٩ریال سود شناسایی کرده بود.
«حپارسا»: شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان در 6ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ١٠٢٨ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ١١٧درصدی داشته است.
«غدشت»: شرکت دشت مرغاب طی گزارش 9ماهه منتهی به اسفند ٩٩ خود با ثبت فروش 447میلیارد تومانی، به ازای هر سهم سودی بالغ بر 6364ریال ساخته است. همچنین سودآوری شرکت نسبت به دوره مالی مشابه سال گذشته بیش از 380درصد رشد داشته است.
«شتوکا»: شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان در ١٢ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٢٠٠٣ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد 66درصدی داشته است.
«سیمرغ»: شرکت سیمرغ در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم 66١ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٣5١درصدی داشته است.
«انرژی»: شرکت بورس انرژی ایران در ١٢ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٨٩٠ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد 6٠درصدی داشته است.
«توسن»: شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین، در ٣ماهه منتهی به اسفند ١٣٩٩ حدود 5٨میلیارد تومان درآمد داشت که ٣٠میلیارد تومان متعلق به اسفند ماه می باشد. همچنین توسن، برای هر سهم ٣١ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل کاهش ٩٢درصدی داشته است.
«کپرور»: شرکت فرآوری زغال سنگ پروده طبس، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به 1399.12.30را منتشر کرد. طبق این گزارش کپرور در اسفند ماه بیش از 110میلیارد تومان فروش داشته است.
«ونیکی»: شرکت سرمایه گذاری ملی ایران در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ١٧5ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل کاهش ٣٠درصدی داشته است.
«شستا»: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در ٩ماهه منتهی به اسفند ١٣٩٩ با سرمایه ١4٢٠٠میلیارد تومان ، 5٩٧ ریال برای هر سهم سود محقق کرده است. گفتنی است در این دوره درآمد سود سهام ١٢٣درصد و سود فروش سرمایه گذاری ها با افزایش ١١٣درصدی به هشت هزار و 680میلیارد تومان رسیده است. همچنین سود خالص ٩ماهه حدود هشت هزار و 470میلیارد تومان می‌باشد.
«وملت»: شرکت سرمایه گذاری ملت در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٨ریال زیان محقق کرد که به نسبت دوره قبل 4١درصد افزایش زیان داشت.
«ولغدر»: شرکت لیزینگ خودرو غدیر در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٨٢ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل ٣٨درصد کاهش داشت.
«دکپسول»: شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران در ١٢ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٣٧٩٣ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٢٠٩درصدی داشته است.
«حتوکا»: شرکت حمل و نقل توکا در ١٢ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٨٢١ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٢٣١درصدی داشته است.
«وپست»: شرکت پست بانک ایران در ١٢ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٢١١٨ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد 6٠٣درصدی داشته است.
«سپاها»: شرکت سیمان سپاهان در 6ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم 5٠٨ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٢٨4درصدی داشته است.
«سفارس»: شرکت سیمان فارس در ١٢ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٢645ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٩5درصدی داشته است. سود خالص در این دوره به 6٢میلیارد تومان رسید.
«کفپارس»: شرکت فرآورده های نسوز پارس در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم 55ریال سود محقق کرد در حالی که در دوره قبل ٧ریال زیان ساخته بود.
«قشهد»: شرکت شهد در 6ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ١٠١6ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٢٢4درصدی داشته است.
«دیزدباد»: شرکت مرغ مادر دیز باد، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به 1399.12.30را منتشر کرد. طبق این گزارش دیزباد در اسفند ماه حدود 28میلیارد تومان فروش داشته است.
«آ.س.پ»: شرکت آ.س.پ در 6ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٧٠ریال زیان محقق کرد، که در دوره مشابه قبل ٣٨ریال زیان بود.
«زگلدشت»: شرکت کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، در ١٢ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ با سرمایه ٧٠میلیارد تومان برای هر سهم 5٩6ریال سود محقق کرد، که با احتساب افزایش سرمایه، ٢5درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است.
«وهنر»: شرکت گروه توسعه هنر ایران در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم 6٠ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٨١درصدی داشته است.
«بموتو»: شرکت موتوژن در 6ماهه منتهی به اسفند ١٣٩٩ مبلغ 45٨٩ریال سود محقق کرده است که ١55درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است. در این دوره درآمدهای عملیاتی ٧٧درصد و سود عملیاتی ١6٣درصد رشد داشته است.
«اپال»: شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس، در ١٢ماهه منتهی به دی ٩٩ برای هر سهم ٧٠٢ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٢٨درصدی داشته است.
«اتکای»: شرکت بیمه اتکایی ایرانیان در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ١٠٩ ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل کاهش ١٧درصدی داشته است.
«سمازن»: شرکت سیمان مازندران در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٣4٣ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ١٠٣درصدی داشته است.
«وآداک»: شرکت صنعت و تجارت آداک، در 6ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٢65ریال زیان محقق کرد که به نسبت دوره مشابه قبل کاهش ٣٢درصدی داشته است.
«سیمرغ»: شرکت سیمرغ در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم 66١ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٣5١درصدی داشته است.
«کآرا»: شرکت صنایع سرام آرا در ١٢ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٢5ریال سود محقق کرد در حالی که در دوره قبل ١٧ریال زیان شناسایی کرده بود.
«دیران»: شرکت ایران دارو در ٣ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٣٠٠ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد 6٣درصدی داشته است.
«بگیلان»: شرکت توسعه مسیر برق گیلان در 6ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ١6٢ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٨١درصدی داشته است.
«وآذر»: شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان در 6ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ١٠٨٢ریال سود محقق کرد در حالی که در دوره قبل ٢١٣ریال زیان شناسایی کرده بود.
«بهپاک»: شرکت صنعتی بهپاک در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ١6١4ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد 66٢درصدی داشته است.
«ثپردیس»: شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پردیس در 6ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم 6ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل کاهش ٩٢درصدی داشته است.
«وخارزم»: شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی در ٩ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٨٢4ریال سود محقق کرد که با احتساب افزایش سرمایه، به نسبت دوره قبل رشد 65١درصدی داشته است.
«وارس»: شرکت سرمایه‌گذاری ارس صبا در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٢ریال زیان محقق کرد که به نسبت دوره قبل کاهش ٩5درصدی زیان داشته است.
«وبرق»: شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین در 6ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٧ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره مشابه قبل کاهش ٣6درصدی داشته است.
«ثفارس»: شرکت عمران و توسعه فارس در 6ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٩١ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٩4درصدی داشته است.
«گکیش»: شرکت مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران-کیش، در 6ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٧ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل کاهش ٧٩درصدی داشته است.
«نسوز پارس»: شرکت فرآورده‌های نسوز پارس در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم 55ریال سود محقق کرد در حالی که در دوره قبل ٧ریال زیان ساخته بود.
«قشهد»: شرکت شهد، در 6ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ١٠١6ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره قبل رشد ٢٢4درصدی داشته است
«ثنور»: شرکت سرمایه‌گذاری کوه نور در ٩ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ١٧٢ریال سود محقق کرد، که با احتساب افزایش سرمایه، ١٠٢٢درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است.
«ثنوسا»: شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان اردبیل در 6ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ٩٨ریال زیان محقق کرد، که در دوره مشابه قبل ٨٩ریال سود بود.
«وصنا»: شرکت سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران در ٣ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم 6٣4ریال سود محقق کرد که به نسبت دوره مشابه قبل رشد ٢55درصدی داشته است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرمایه گذاری توسعه شرکت سرمایه گذاری مشابه سال گذشته دوره مشابه قبل افزایش سرمایه رشد داشته زیان محقق نسبت به دوره سود انباشته هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر

آقای موسوی کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان این دانشگاه در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.

وی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت دو روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید

جذب ۲۵ هزار معلم برای سال تحصیلی آینده +فیلم

موسوی اضافه کرد: در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان