Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:51:34 GMT

پزشک قلابی در کرمانشاه دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۳۳۵۳

پزشک قلابی در کرمانشاه دستگیر شد

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فردی خبر داد که با جعل عنوان پزشک معتمد یکی از نهادهای دولتی، از چند پزشک در استانهای مختلف کشور اخاذی کرده بود.

سردار علی‌اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس مبنی بر فعالیت یک کلاهبردار حرفه ای که در استان های مختلف کشور از چند پزشک اخاذی کرده و آنها را مورد اغفال قرار داده، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات گسترده ماموران کلانتری 16 سعدی کرمانشاه برای دستگیری فرد کلاهبردار آغاز شد و توانستند مخفیگاه وی را در یکی از روستاهای کرمانشاه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکنون 12 نفر از پزشک قلابی شکایت کرده اند، افزود: این فرد با جلب اعتماد طعمه های خود، ضمن اغفال آنها، حدود 10 میلیارد ریال اخاذی کرده بود. 

جاویدان یادآوری کرد: این کلاهبردار حرفه ای در مرحله آخر قصد داشت خودرو مزدا 3 و مبلغ 700 میلیون ریال متعلق به یکی از طعمه هایش را تصاحب کند که با حضور به موقع پلیس ناکام ماند. 

وی همچنین با اشاره به انتشار تصویر فرد کلاهبردار با مجوز دستگاه قضائی، از افرادی که مورد سوء استفاده این فرد قرار گرفته اند خواست تا برای شکایت به کلانتری 16 سعدی و یا پلیس آگاهی استان واقع در خیابان لشکر مراجعه کنند. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان به شهروندان توصیه کرد، در صورت مواجهه با چنین افرادی حتما سوابقشان را بررسی و از اعتماد بی مورد به آنها خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه نیروی انتظامی پزشک قلابی استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق منازل در کنگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهر سیراف و کنگان، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: مأموران تجسس کلانتری ۱۲ سیراف و پلیس آگاهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی فردی که دارای ۲۲ سابقه کیفری اهل استان همجوار را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه این سارق تاکنون به ۸ فقره سرقت از منازل در سطح شهر سیراف و کنگان اعتراف کرده است، افزود: پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، گفت: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6086939

دیگر خبرها

  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • پلیس فتا حق۱۷۰میلیاردی کشاورز قلعه گنجی را از یک کلاهبردار گرفت
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان