Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:39:19 GMT

آیت‌الله جنتی درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۴۳۹۱۸

آیت‌الله جنتی درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی درگذشت سردار رشید اسلام سیدمحمد حجازی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت او بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت سردار سید محمد حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تأسف و تأثر گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رشید اسلام و پاسدار مخلص انقلاب اسلامی و از یادگاران دوران دفاع مقدس، سربازی شایسته برای فرمانده معظم کل قوا بود که عمر پربرکت خود را در راه مجاهدت و خدمتگزاری به اسلام و انقلاب صرف کرد و عنصری بسیار مؤثر در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود. ایشان از همرزمان و همراهان و دوستان نزدیک سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بود که پس از شهادت حاج قاسم، مسئولیت جانشینی فرماندهی نیروی قدس را عهده‌دار شد.

اینجانب درگذشت این سردار پر افتخار را به محضر رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، همسر گرامی و فرزندان آن مرحوم، نیروی قدس و مجموعه بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

احمد جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری و دبیر شورای نگهبان

کد خبر 5193211 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله جنتی پیام تسلیت سردار حجازی برجام سردار حجازی ارتش جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام حسن روحانی مجلس شورای اسلامی مذاکرات هسته ای پیام تسلیت سید عباس عراقچی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صحن مجلس سعید خطیب زاده انتخابات 1400 محمد جواد ظریف ایالات متحده امریکا انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۴۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کل سپاه، مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903388

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن را در هم کوبید
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایی ندارند/ ایران مقاومت را در جهان تقویت کرد
  • اهتمام به تحقق راهبرد‌های چهارگانه تعیین شده رهبر انقلاب
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • رهبر معظم انقلاب: حج امسال باید برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش باشد/ حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/ برای دفاع از فلسطین منتظر دیگران نمی‌مانیم
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند