Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ضمن تسلیت درگذشت سردار حجازی گفت: شخصیت بزرگواری که در سنگر‌های مختلف خدمتی، عمر با برکت خود را صرف دفاع از اسلام و قرآن، حمایت از مظلومان و محرومان و مبارزه با نظام سلطه کرد؛ و مطمئنا نام و یاد او در کنار نام و یاد سردار محبوب دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بر تارک جهان اسلام همواره خواهد درخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام سید ضیاء الدین آقاجانپور در پیامی درگذشت سردار سید «محمد حسین‌زاده حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم
عروج ملکوتی جانباز عزیز و سردار فداکار سپاه اسلام، سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی (ره) جانشین فرمانده نیروی قدس موجب تاثر و تالم گردید.

شخصیت بزرگواری که در سنگر‌های مختلف خدمتی، عمر با برکت خود را صرف دفاع از اسلام و قرآن، حمایت از مظلومان و محرومان و مبارزه با نظام سلطه کرد؛ و مطمئنا نام و یاد او در کنار نام و یاد سردار محبوب دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بر تارک جهان اسلام همواره خواهد درخشید.

این‏جانب عروج شهادت گونه‌ی این بنده‏‌ برگزیده‏‌ خدا را به محضر، ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز، ملت شریف ایران، فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح، رزمندگان و مجاهدان جبهه مقاومت، بویژه به فرمانده دلاور سپاه قدس و خانواده‌ی گرامی و بازماندگان تسلیت می‌گویم و صمیمی‏‌ترین درود خود را بر روح پاک او نثار می‏ کنم.

بیشتر بخوانید: سردار حجازی که بود؟ + تصاویر   انتهای پیام/ برچسب ها: سردار حجازی وزارت دفاع سپاه قدس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار حجازی وزارت دفاع سپاه قدس سردار حجازی نام و یاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته فرهنگی شهرستان زرندیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ همزمان با هفته فرهنگی، یادواره شهدای شهرستان زرندیه نیز با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) شهر مامونیه برگزار شد.

در این مراسم سردار مجید موسوی کارشناس مسائل سیاسی فرهنگ شهادت را پیشران توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد و گفت: به فرموده امام خمینی(ره) قرن آینده قرن اسلام است و اسلام سنگر‌های کلیدی جهان را فتح خواهد کرد و ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت خواهند نشاند.

سردار موسوی با اشاره به خسارات سنگین زرهی و تجهیزاتی صهیونیست‌ها در نبرد طوفان الاقصی افزود: با وجود کمک ۴۰ کشور به رژیم غاصب و ایفای نقش جبهه مقاومت، هیمنه پوشالی استکبارجهانی فروریخت.

او حمله به کنسولگری ایران در سوریه را اشتباهی راهبردی دانست و گفت: ایران اسلامی طی عملیات وعده صادق ضمن گرفتن انتقام شهدای کنسولگری، پیام قدرت و بازدارندگی خود را به سراسر جهان صادر کرد. در اجرای این عملیات از یک اصل مهم به نام غافلگیری استفاده نشد و با اطلاع قبلی این عملیات صورت گرفت. این عملیات معادلات جدیدی را در منطقه ایجاد و با گذشتن موشک‌ها و پهباد‌ها از لایه‌های متعدد پدافندی ثابت کرد که دشمنان اشراف صحیحی از توان رزم نیرو‌های مسلح ایران ندارند.

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • درگذشت یک فرمانده ارشد نظامی/ قالیباف پیام داد
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • یادواره شهدای شهرستان زرندیه
  • هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند